וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ייראו הסטיקרים שיתווספו לווטסאפ בקרוב

12.3.2018 / 8:15

לא ידוע עדיין מתי ישוחרר העדכון שיאפשר הורדת סטיקרים מחנות ייעודית, אך כבר עכשיו אפשר לראות שעיצוב מזכיר מאוד את הסטיקרים של טלגרם המתחרה

מערכת וואלה!

(בסרטון: איך מוחקים הודעה בווטסאפ?)

אפליקציית ווטסאפ משרתת יותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם, ועד לאחרונה היא הציעה ממשק פשוט מאוד. כעת, נראה שהיא מעתיקה עמוד נוסף מהספר של טלגרם, המתחרה, ותשיק בקרוב אפשרות לשלוח סטיקרים צבעוניים משעשעים בתוך צ'אטים. הסטיקרים יאפשרו להביע יותר רגשות, בצורה קצת יותר ספציפית, כמו שאנחנו מכירים כבר מאפליקציות מתחרות.

אתר WABetaInfo, המתמחה בגרסאות ניסיוניות של ווטסאפ, חשף את העיצוב של חבילות הסטיקרים הראשונות שיהיו זמינות להורדה. בין הסטיקרים ניתן למצוא חבילה של ספלי קפה בסיטואציות שונות בשם Cuppy, שעוצבו על ידי עובד החברה, כמו גם חבילה בשם Slaty שתכלול סטיקרים של הבעות פנים שעוצבה גם היא על ידי עובדת החברה. חלק מחבילות הסטיקרים קיימות בשימוש כבר היום באפליקציית מסנג'ר, שגם היא כמו ווטסאפ, מבית פייסבוק.

לא ידוע עדיין מתי ישוחרר העדכון שיאפשר הורדת סטיקרים מחנות ייעודית, אך נראה שהיא תציע אפשרות לחפש חבילות מדבקות או להוריד את החבילות הפופולריות ביותר. לדברי WABetaInfo, השקת החנות תתקיים בכל העולם לכל המשתמשים במקביל ונראה שהסטיקרים האלה אמורים לקרוץ למשתמשים שנוהרים לטלגרם המתחרה, הצוברת פופולריות רבה בחודשים האחרונים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מדבקות ווטסאפ בטא. צילום מסך
המדבקות החדשות אמורות להכניס קצת יותר חיים להודעות./צילום מסך
מדבקות ווטסאפ בטא. צילום מסך
אבל זה לא שאנחנו לא מכירים סטיקרים מכל אפליקציית מסרים אחרת./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully