וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הוא עשה את זה? הילד בן השנה וחצי פשוט ריחף באוויר

14.3.2018 / 9:24

אישה יפנית חשבה שמשהו לא בסדר אצלה, כאשר לנגד עיניה ראתה את בנה גובר על כוח הכבידה. לאחר ההלם הראשוני, הבינה מה גרם לאשליה המטורפת. התמונה שצילמה הפכה ויראלית בתוך זמן קצר

צילום מסך

בסרטון - הנה מישהו שבאמת מרחף

אישה ביפן סיימה משמרת לילה קשה. עייפה ומותשת, היא עשתה את הדרך הביתה בציפייה לראות בקרוב את בנה התינוק. שום דבר לא היה יכול להכין אותה למה שראתה כאשר בן השנה וחצי יצא לקראתה כשהוא אוחז בידה של סבתו. לדבריה, אחרי שעות רצופות של בהייה במסך מחשב, היא התחילה לתהות אם היא סובלת מנזק מוחי קבוע, כאשר לנגד עיניה הילד פשוט ריחף באוויר.

עוד בנושא

אשליה אופטית משגעת את הרשת: מזהים את מה שמתחבא בתמונה?
האשליה האופטית שתגרום לכם להזות בלי לגעת בסמים

ילד מרחף באוויר. טוויטר, צילום מסך
הזוי לגמרי/צילום מסך, טוויטר

"זהו, איבדתי את זה סופית", היא כתבה בטוויטר וצילמה את התמונה יוצאת הדופן, שזכתה עד כה ללמעלה מ-120 אלף לייקים ולכמעט 70 אלף ציוצים מחדש. אז מה בעצם קרה שם? הפיתרון הפשוט נמצא בבגדים. הילד החמוד ומחויך לא הצליח כמובן לגבור על כוח המשיכה, אלא פשוט לבש מכנסיים שצבעם התמזג כמעט באופן מושלם עם הקרקע. לטענתה של האמא, אפילו לאחר שהבינה מה קרה היא עדיין מתקשה לזהות המכנסיים המוסווים בתמונה. "מעכשיו, אשים לב לזה כשאני בוחרת לו את הבגדים", היא כתבה.

גולשים רבים הביעו את פליאתם ליעילות האדירה של ההסוואה וחלקם אף התבדחו ואמרו שהילד עשוי להיות "המתנקש המושלם". אגב, אחרים שמו לב דווקא למשהו אחר לגמרי בתמונה - ידה של הסבתא חלקה לחלוטין מקמטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully