וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובוט שמכין המבורגרים פוטר אחרי יום אחד - כי הוא היה יעיל מדי

12.3.2018 / 8:38

"אנחנו זקוקים לעוד זמן על מנת להכשיר את העובדים האנושיים כדי שיעמדו בקצב של הרובוט", אמרו ברשת המזללות האמריקנית ששכרה את פליפי לחצי שנה

אתר רשמי

התרגלנו כבר לראות רובוטים משתלבים במקומות עבודה שונים ומחליפים כוח אדם אנושי. הם עושים את זה בתעשייה הכבדה כבר שנים, הרובוט המשטרתי מונע סכנות מחבלנים, טייס אוטומטי מוביל מטוסי נוסעים בנתיבי אוויר וכעת אנחנו רואים רובוטים המסייעים לנוסעים בנמלי תעופה, רובוטים שואבים ביתיים ועוד.

אין ספק שבקרוב נאבד עוד ועוד עבודות לטובת רובוטים, המבצעים את משימתם ביעילות וללא תלונות, ונראה שכעת אנחנו בנקודה בה הרובוטים לא לוקחים רק את העבודות המסוכנות, אלא את העבודות שמניעות את הכלכלה ואת המעמד הנמוך, כמו הרובוטים המלצרים במזרח הרחוק. רובוט נוסף כזה, שכבר קיבל עבודה, הוא "פליפי" - הרובוט שמטגן המבורגרים.

רובוט מכין המבורגרים. מיסו, אתר רשמי
מנתח את מידת הצלייה והופך בדיוק בזמן. פליפי הרובוט./אתר רשמי, מיסו

פליפי הועסק ברשת CaliBurger האמריקאית אך "פוטר", לפי הדיווחים, או יותר נכון - נותק מהחשמל - כי התור מחוץ לסניף היה ארוך מדי והעובדים האנושיים פשוט לא עמדו בקצב העבודה המהיר שלו. הרובוט לא רק הופך את הקציצות אלא גם צולה אותן בדיוק רב.

העובדים האנושיים היו אחראיים על הנחת הקציצה בלחמניה והוספת התוספות שדרשו הלקוחות. "אנחנו זקוקים לעוד זמן על מנת להכשיר את העובדים האנושיים כדי שיעמדו בקצב של הרובוט", סיפר קצין הטכנולוגיה הראשי של רשת המזללות האמריקנית. הרובו-בורגר נבנה על ידי חברת "מיסו רובוטיקה" המתמחה בבניית רובוטים למסעדות. הוא הושכר בלעדית לרשת לחצי שנה ועד סוף השנה, מתכננים בחברה לשלב את פליפי בעוד כ-50 מסעדות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully