וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוטיפיי הושק רשמית בישראל: כמה עולה מנוי? כל הפרטים

המשתמשים בישראל יקבלו גישה לקטלוג המלא של החברה, הכולל 35 מיליון שירים. השירות של ספוטיפיי יהיה זמין בישראל בשני מסלולים: בחינם עם פרסומות ובתשלום חודשי של 19.90 שקלים

צלמים זמניים מורשים

שירות הסטרימינג הפופולרי ספוטיפיי מגיע היום לישראל באופן רשמי אחרי עשור של פעילות בעולם. השירות זמין ב-61 מדינות ובחודשים האחרונים ניהלה החברה השבדית מגעים עם אקו"ם לגבי תשלומי תמלוגים בארץ. לאחרונה הגיעו שני הגופים להבנות ומאחר הצהריים האפליקציה זמינה להורדה באופן רשמי למשתמשים בארץ. הממשק לא עבר גיור לעברית מלאה; לדברי החברה, האפליקציה זמינה באנגלית בלבד בשלב זה, אך הם עובדים על ממשק עברי. עם זאת, חיפוש השירים הישראליים זמין גם בעברית.

שירות הסטרימינג של ספוטיפיי זמין במערכות ההפעלה אנדרואיד, iOS, במחשב ובדפדפן, ואפילו בקונסולות כמו פליסטיישן, אקסבוקס, טלוויזיות חכמות ובהמשך ייתכן וגם יהיה זמין באפל TV. השירות עולה בחו"ל 9.90 דולרים ובישראל המנוי יעלה 19.90 שקלים. המשתמשים בישראל יקבלו גישה לקטלוג המלא של החברה, הכולל 35 מיליון שירים בהם כל הקטלוג הישראלי של אקו"ם. השירות של ספוטיפיי יהיה זמין בישראל בשני מסלולים: מנוי בחינם, הכולל גישה חופשית לכל הקטלוג, אפשרות לדלג רק על שישה שירים ופרסומות.

המנוי בתשלום יעלה, כאמור, 19.90 שקלים לחודש ויציע גישה חופשית לכל השירים, איכות אודיו גבוהה של 320kbs ומצב אופליין של שמירת שירים במכשיר לרגעים שאין בהם קליטה. בניגוד למתחרות, ספוטיפיי לא מציעה בישראל חבילה משפחתית או מנוי סטודנטים מוזל.

עולם הסטרימינג בישראל מבעבע בחודשים האחרונים, אחרי שאפל מיוזיק הושקה בישראל, ולאחרונה הכריזה על שיתוף פעולה עם פרטנר (מנוי פרטנר ו-012 מקבלים חצי שנה ללא תשלום). לאחר מכן הושקה גם המתחרה מצרפת, דיזר, שמציעה חודש חינם ללא עלות ואף מסלול חינמי. אפל מציעה את השירות בשלושה מסלולים: סטודנטים משלמים עשרה שקלים, מסלול פרטי ב-19.90 שקלים ומסלול משפחתי של 29.90 שקלים. גם דיזר מציעה מגוון מסלולים כמו מסלול פרימיום להאזנה באיכות HD במחיר חודשי של 19.90 שקלים, או 29.90 למנוי המשפחתי שכולל עד שישה מנויים ושירות Hi-Fi במחיר של 39.90 שקלים לחודש.

ספוטיפיי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
ספוטיפיי בישראל. הממשק עדיין לא בעברית, אבל אפשר לחפש בעברית. (צילום מסך)/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

ספוטיפיי היא אחת מאפליקציות המובילות בעולם בזכות שיתופי הפעולה של החברה עם אמנים מקומיים ובינלאומיים, ותמיכה במגוון רחב של פלטפורמות ורמקולים חכמים. כך לדוגמה, ניתן להתחיל לשמוע מוזיקה בסמארטפון ובלחיצת כפתור להעביר את השיר מאותה נקודה לרמקול החכם או למחשב. עוד נודע לנו כי החברה החלה לאשר אמנים ישראלים שלאחרונה קיבלו תג אמינות כמו בפייסבוק. כמו כן, ספוטיפיי כבר חברה לכמה להקות מקומיות כמו הדג נחש, התקווה 6, משינה ואמנים כמו נצ'י נצ', נתן גושן ואפילו ביקשה מכמה אמנים בינלאומיים כמו מייג'ור לייזר ומארון 5 שיכינו קלפים במיוחד להשקה של ספוטיפיי בישראל.

החברה פרסמה בחודשים האחרונים מודעות דורשים עבור עורכים מוזיקליים, ולפי המידע שהגיע לידינו, בישראל עובדים כמה אנשים מטעם החברה שעוזרים בהתאמת השירות לשוק הישראלי. בעבר דווח כי יונתן קוטנר, בנו של יואב קוטנר, גויס בתור עורך מוזיקלי בכיר במשרדי החברה בברלין.

לפי נתוני ספוטיפיי, לשירות יש 159 מיליון משתמשים פעילים, מתוכם 71 מיליון משלמים על שירותי הפרימיום. קטלוג השירות מונה 35 מיליון שירים ועד כה שילמה החברה תמלוגים בסכום של 8 מיליארד דולרים. בשנת 2017 רווחי החברה עמדו על חמישה מיליארד דולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully