וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Waze Carpool: מעכשיו אפשר לסנן נוסעים ולדעת לאן כל אחד מגיע

16.3.2018 / 8:30

שירות ההסעות החברתיות של אפליקציית הניווט הפופולרית, Waze, זכה לשדרוג שהפך אותו לשקוף הרבה יותר. מעכשיו הנהגים יוכלו לדעת מראש כמה כסף הם יקבלו ועוד

WAZE ווייז. רויטרס
כבר לא התאמה עיוורת בין הנהג לנוסע בקארפול./רויטרס

אפליקציית הניווט הפופולרית, Waze, מפעילה בשנתיים האחרונות את שירות ההסעות החברתיות שלה, Carpool, ומאפשרת לנוסעים להצטרף לכלי רכב שנוסעים לכיוונם ולחלוק את ההוצאות. אי-אפשר להרוויח ככה כסף, מכיוון שזה לא חוקי, אבל אפשר לחסוך כמה שקלים בנסיעה וגם לעזור בשמירה על איכות הסביבה. כעת החברה משנה את כל הממשק ה-Carpool במטרה להפוך את הנסיעה לפשוטה, מדויקת ואולי אפילו מהנה יותר.

עד לאחרונה, ההתאמה בין הנהג לנוסע הייתה עיוורת לחלוטין. כל מה שנהג, שרוצה להסיע אחרים בשירות של waze, צריך היה לעשות זה פשוט לפתוח את האפליקציה ולצאת לדרך. כיום לנוסע יש אפשרות לבחור את הנהג ולקבל עליו פרטים לפני הנסיעה. בנוסף, עד כה הנסיעה הייתה חסויה, כלומר הנהג גילה לאן הנוסע שלו מגיע רק לאחר שהוא נכנס לרכב, ורבים התלוננו שההסעה האריכה להם את הדרך משמעותית.

כעת, לאחר שינוי הממשק, הנסיעה שקופה הרבה יותר: ניתן לראות מי הנוסע ומי הנהג, מאיפה כל אחד מגיע ולאן הוא נוסע, מי החברים המשותפים וגם כמה כסף יעבור לידי הנהג בסוף הנסיעה. כך למעשה נוצרת שקיפות רבה יותר והנוסעים יכולים לבחור את הנהגים - וגם להיפך. כלומר, הנהג יכול לבחור שלא לקחת נוסעים מסוימים. בנוסף, יוכלו הנוסעים לשלוח כמה בקשות במקביל לנהגים שנמצאו מתאימים. העדכון לאפליקציה זמין כבר עכשיו במכשירי אייפון ואנדרואיד בעולם וגם בישראל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully