וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישנה את חייכם: הטיפ הכי יעיל שאתם כנראה לא מכירים בכרום

13.3.2018 / 8:37

בעדכון האחרון של הדפדפן הפופולרי בעולם נוספה אפשרות להשתיק אתרים שלמים בלחיצת כפתור, במקום לחטוף התקף לב ואז לחפש בהיסטריה איפה בעמוד יש נגן שהתחיל לרוץ לבד

צילום מסך

גוגל כרום הוא דפדפן האינטרנט הפופולרי בעולם. הוא מציע תוספים רבים ופיצ'רים שמשפרים את חוויית הגלישה אבל האפשרות החשובה והיעילה ביותר שלו הפכה לזמינה רק בעדכון האחרון. לצד המחמאות שהדפדפן קוצר בכל הנוגע למהירות פעולה, עד לאחרונה הוא לא אפשר לגולשים להתמודד בקלות עם אחת התופעות הכי מציקות באינטרנט.

בעדכון ששחררה החברה לא מזמן לדפדפן, נוספה האפשרות להשתיק אתרים שלמים בלחיצת כפתור, כך שלא משנה כמה תגלשו בתוך האתר, הוא לא ינגן שום דבר בקול רם, למרות שהרמקולים פועלים. היכולת הזו היא שדרוג של אפשרות שכבר הייתה קיימת בדפדפן, להשתיק רק את הטאב הפעיל.

כדי להשתיק אתרים שלמים כל מה שצריך לעשות, אחרי העדכון של כרום לגרסה העדכנית ביותר, זה ללחוץ על הטאב הפתוח עם הלחצן הימני בעכבר ובאפשרויות ללחוץ על Mute Site ("השתק אתר"). כדי לבטל את ההשתקה יש לבצע את אותה הפעולה בדיוק.

האופציה החדשה פועלת גם בחלונות גלישה בסתר ואחרי השינוי אייקון הרמקול בטאב יוחלף באייקום רמקול עם פס אלכסוני עליו. כדי לבדוק האם הדפדפן שלכם מעודכן, היכנסו להגדרות הדפדפן ואז לבדיקת עדכונים. לרוב הדפדפן מתעדכן אוטומטית, כך שסביר להניח שכבר קיבלתם את העדכון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

השתקת אתרים שלמים בלחיצה. צילום מסך
לחצן ימני > השתק אתר. כל כך פשוט./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully