וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אי אפשר להשתמש יותר בגיפים באינסטגרם ובסנאפצ'ט?

13.3.2018 / 8:41

שני השירותים עשו שימוש במנוע החיפוש הפופולרי לגיפים, Giphy, אך סערת רשת אילצה אותם לוותר על שיתוף הפעולה, רק כשלושה שבועות אחרי שהושק. הסיבה: גיף אחד

צילום מסך

שני שירותי המסרים הפופולריים המתחרים, אינסטגרם וסנאפצ'ט, הסירו בסוף השבוע במקביל את אפשרות שיתוף קבצי ה-GIF דרך הפלטפורמה ללא התראה מוקדמת. שני השירותים עשו שימוש במנוע החיפוש הפופולרי לגיפים, Giphy, אך סערת רשת אילצה אותם לוותר על שיתוף הפעולה, רק כשלושה שבועות אחרי שהחל. הסיבה להסרת השירות היא תוצאה גזענית שעלתה לחלק מהמשתמשים. חיפוש המילה "פשע" הוביל לגיף גזעני בוטה ולא מתוחכם במיוחד, נגד שחורים, שניתן היה לשתף בלחיצה ישירות באינסטגרם ובסנאפצ'ט, והחברות מיהרו להגיב.

"לתוכן מסוג זה אין מקום באינסטגרם. הפסקנו את האינטגרציה שלנו עם Giphy והנושא בבדיקה", נמסר מפייסבוק, הבעלים של אינסטגרם, לאתר טקראנצ'. לפי הדיווח באתר, דובר מטעם סנאפצ'ט אמר כי כל קבצי ה-GIF באפליקציה אמורים להיות מתאימים לבני נוער, בני 13 ומעלה. "הסרנו את Giphy מהאפליקציה עד שנהיה בטוחים שזה לא יקרה שוב", נמסר מסנאפצ'ט.

הגיפים הפוגעניים אינם מותרים לפי התקנון של Giphy, והאתר התנצל על הפרשה. "משתמש גילה גיף פוגעני במאגר שלנו ומיד הסרנו אותו, בהתאם לכללי התוכן שלנו", נמסר מהאתר לטקראנצ'. "הגיף היה זמין בשל באג במסננים שלנו. תיקנו את הבאג והתאמנו את כל הגיפים במאגר שלנו. אנחנו לוקחים אחריות מלאה על האירועים האחרונים ומתנצלים בכנות כלפי מי שנפגע".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully