וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרתי שאני שמנה, היא אמרה שהלקוח דורש רזות"

13.3.2018 / 11:21

"אני עובדת מסורה, ותיקה יחסית בחברה, יודעת את העבודה, חרוצה ואדם נעים, עם המון ניסיון. וכל זה בכלל לא משנה. אני שמנה. זהו. אני לא 'סקסית' מספיק, לא 'ממתקית'". הפוסט של הדס יום טוב הצליח לעורר את הגולשים

הדס יום טוב. צילום מסך
"מצטערת, זה פחות מתאים". הדס יום טוב./צילום מסך

"היום הציעו לי *באופן אישי* בוואטסאפ מ'המרכז הישראלי לדיילות', חברת דיילות שעבדתי בה קרוב לחצי שנה, עבודה שווה מעכשיו לעכשיו של "איסוף לידים" בכנס עסקים ברעננה, עבודה של לא הרבה זמן בשכר גבוה. 'איסוף לידים' זה אומר בגדול רישום פרטים למכירות או הצטרפות למועדוני חברים כאלה ואחרים, בפועל זה איזה שם קוד שהרבה פעמים משתמשים בו כדי להעסיק נשים ונערות צעירות (הרבה פעמים גם יבקשו ממך לבוא עם איפור, עקבים ושמלה קצרה או מחשוף) בכנסים שמיועדים בעיקר לגברים) רואים את זה הרבה בכנסי עסקים, תערוכות רכבים, כנסי מנהלים וכו' כדי להיות ממתק לרייר עליו לגברים עשירים וכדי 'לקשט' את הכנס", כתבה הדס יום טוב ממרכז הארץ בפוסט שזכה לוויראליות וגרר תגובות זועמות.

לדברי יום טוב, "אני מכירה את הטריק הזה משכבר ומסרבת לזה בכל תוקף כמובן, אבל התרשמתי ש"המרכז הישראלי לדיילות" הוא מקום רציני שלא מעסיק נשים בשביל דברים כאלה. הכל טוב ויפה, מתקשרת אלי אישה שמסבירה לי איפה זה ומה עושים, מאושרת שקפצתי מעכשיו לעכשיו. ואז היא מבקשת תמונה. אני אומרת לה, מניסיוני הרב בכוויות מהעבר, שאני אישה שמנה. פתאום הטון נשמע אחרת. 'שמנה מאוד?' היא שואלת אותי, 'מידה 46' אני עונה לה. 'טוב, תשלחי תמונה'. וככה, אני שולחת לה תמונה בציפייה לתשובה. 'מצטערת, זה פחות מתאים'. זו התשובה שאני מקבלת.

"אני עובדת מסורה, ותיקה יחסית בחברה (חצי שנה זה יחסית הרבה זמן לעבודת דיילות), יודעת את העבודה, חרוצה ואדם נעים, עם המון ניסיון. וכל זה בכלל לא משנה. אני שמנה. זהו. אני לא 'סקסית' מספיק, לא 'ממתקית'. לא 'שווה ליקוק' ולא אקשט להם את הכנסים. 'זו דרישת הלקוח' היא אומרת. דרישת הלקוח... דרישת הלקוח שתעבוד אצלו מישהי רזה. ושכל העולם ידע שככה 'המרכז הישראלי לדיילות' מתייחסים לעובדות שלהם ולנשים בכלל. קוראת לכולכן לא לעבוד אצל ולא לעבוד עם החברה הפושעת הזו, להתנגד לכל גילוי של שמנופוביה, מיזוגניה והפצת נשים, לחברותיי או למי שקוראת את זה ועובדת שם- תתפטרו, אתן שוות יותר, ולכל השאר- לעולם, אבל לעולם, אל תורידו את הראש ואל תתביישו בגופכן".

הפוסט של יום טוב פורסם לפני כיומיים והגיע למאות לייקים ושיתופים. עשרות גולשים הגיבו תחתיו, חלקם שיתפו את המקרים הפרטיים הדומים שלהם. אחרי שהפוסט הפך לוויראלי, הגיעה גם תגובה מהמרכז הישראלי למיצגים ודיילות: "היי חברים, אני ורד בקסי לוי הבעלים של המרכז הישראלי למיצגים ודיילות", נכתב בפוסט בעמוד הרשמי של המרכז. "כבר 17 שנים אנו מספקים עבודות זמניות לדיילים ודיילות שרוצים לעבוד איתנו ללא שום אפליה. אנו מעסיקים דיילות ודיילים מכל המגזרים בארץ מתוך אהבה ורצון לתת פרנסה לכמה שיותר אנשים. אתמול קרה מקרה מצער של אי הבנה שנעשתה על ידי עובדת חדשה, שגרמה להדס להיפגע מדבריה. לאחר שיחתי עם הדס הגענו להבנה שהמקרה קרה בתום לב וללא שום כוונה ורצון להפלות או לפגוע. הדס עבדה איתנו פעמים רבות בפעילויות שהתאימו לכישוריה. אני בשם החברה מתנצלת על הדברים שנאמרו, אין בי שום כוונה לפגוע באנשים בכלל ונשים יקרות שעובדות איתי בפרט. אשמח להעסיק את הדס וכל אחד ואחת שירצו לבוא ולעבוד איתנו במגוון המשרות שאנו מציעים ולהתפרנס בכבוד, כי בסופו של יום זאת המטרה של כולנו".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully