וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זולים וחזקים: ארבעה סמארטפונים לילדים עד 999 שקלים

20.3.2018 / 9:29

ילדים בבית ספר יסודי כבר דורשים היום שיקנו להם סמארטפון, אבל הצרכים שלהם והרגלי השימוש שלהם שונים מאלה של המבוגרים. בחרנו ארבעה דגמים שלא מכבידים על הכיס ומציעים עסקה משתלמת מאוד

וואלה! כיף

(בסרטון: שיאומי רדמי נוט 4)

באיזה גיל מתחילים להשתמש בסמארטפון? מדי שנה גיל ההתחלה הולך ויורד, וכיום תלמידי יסודי מצוידים בסמארטפון לצד הקלמר והמחברות. משתמשים צעירים עושים שימוש במכשיר באופן שונה; הם משתמשים בו באינטנסיביות רבה יותר מהמשתמש הממוצע והשיקול הכלכלי במכשיר לילד משמעותי מאוד. מצד אחד, רוצים לקנות להם מכשיר זול שלא יעלה הרבה, וגם לא יעלה הון לתקנו, ומצד שני הוא צריך להיות מספיק מתקדם ולהציע כוח עיבוד רב כדי לעמוד בדרישות השימוש של הצעירים.

למרבה המזל, בשנים האחרונות הוצף השוק בסמארטפונים סיניים המציעים מפרט מתקדם בזול. כדי שלא תתבלבלו, עברנו על ההיצע בישראל ובחרנו ארבעה סמארטפונים זולים ומשתלמים שיכולים להתאים למשתמשים ראשונים, או לכל מי שמחפש מכשיר זול ואמין.

מייזו M6 נוט

M6 Note מציע חומרה באיכות גבוהה, וזה המכשיר הראשון בשנים האחרונות של מייזו שמגיע עם ערכת שבב של קוולקום ולא של מדיה-טק. למכשיר מערך צילום כפול, הכולל חיישן של 12 מגה פיקסל וחיישן נוסף של 5 מגה פיקסל. המצלמה מספקת תמונות מצוינות ביחס למחיר של המכשיר, במיוחד צילומי העומק (אפקט הבוקה, כשהאובייקט בפוקוס והרקע מטושטש). גם בחושך המצלמה מספקת תוצאות לא רעות בכלל. עם תג המחיר של 799 שקלים, מדובר באחת המצלמות הטובות בסמארטפון. המצלמה הקדמית לעומת זאת, אכזבה אותנו קשות והתקשתה לשמור על מיקוד כשניסינו לצלם את הפנים שלנו. ל-M6 נוט מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, מעבד סנאפדרגון 625, לצד 3 גיגה זיכרון RAM ו-16 גיגה לאחסון פנימי עם אפשרות הרחבה (מומלץ להוסיף כרטיס זיכרון מיקרו-SD). זה סמארטפון שנותן תמורה מצוינת ביחס למחירו - 799 שקלים - ותיקון המסך שלו, אם ייהרס, יעלה לכם רק 250 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מייזו M6 נוט. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
אחת המצלמות הטובות בסמארטפון בקטגוריית המחיר הזאת./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

LG Q6

מכשיר הביניים של LG, ה-Q6, מגיע עם מסך נטול שוליים, כמעט לחלוטין, בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD+, ציפוי זכוכית גורילה 3 והוא עומד בתקן הצבאי המחמיר 810G, שמבטיח הגנה מפני נפילה בגובה של עד 120 סנטימטרים. עוד מגיע ה-Q6 עם מערך צילום הכולל מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.2, ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל. מדובר במכשיר יחסית פשוט, ערכת השבבים שלו היא מהפשוטות בקטגוריה ואין לו אפילו קורא טביעות אצבע, בשונה משני המכשירים אחרים ברשימה שלנו, אבל הוא מתקדם ומחירו 819 בייבוא מקביל וביבוא רשמי מחירו עומד על 925 שקלים, עם אחריות של רונלייט היבואנית.

LG Q6.
חזק במיוחד.

רדמי נוט 4X

אם משהו עובד, לא צריך לתקן אותו - אבל אפשר לשפר אותו; וזו בדיוק החשיבה שהייתה לשיאומי מאחורי הדגם הזה, שזכה לפופולריות רבה בישראל. Redminote 4X של שיאומי הוא הצלחה מסחררת בזכות מחיר אטרקטיבי ותמורה גבוהה מאוד למחיר. זה אחד הסמארטפונים הזולים ביותר שניתן למצוא, ולא תצטרכו להתפשר בו על דבר. מחירו עומד על 580 שקלים בלבד, בייבוא מקביל. בייבוא רשמי של חברת "המילטון" מחירו 950 שקלים. הוא מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, ערכת השבבים סנאפדרגון 625, לצד 3 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון עם אפשרות להרחבה. מערך הצילום שלו לא מהמתקדמים שיש - מאחורה מצלמת 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ומצלמה קדמית 5 מגה פיקסל. זה לא המכשיר המתקדם ביותר אבל הוא אחד המשתלמים. תיקון המסך שלו יעלה לכם רק 124 שקלים, וביחס למתחרים זה בהחלט דיל משתלם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זכה לפופולריות מטורפת בישראל./מערכת וואלה!, צילום מסך

שיאומי Mi A1

Mi A1 הוא הסמארטפון הראשון של שיאומי שמגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד One הנקייה מבית גוגל, והוא גם צפוי לקבל עדכון לאנדרואיד 8.0 בקרוב, לדברי החברה. ל-A1 מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD וציפוי זכוכית גורילה 3. הוא מצויד בערכת השבב סנאפדרגון 625, לצד 4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון עם אפשרות להרחבה. למכשיר מערך צילום מתקדם יחסית, הכולל שני חיישנים של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 ו-f/2.6 ומצלמה קדמית של חמישה מגה פיקסל. המצלמה של ה-Mi A1 מסוגלת לבצע זום אופטי עד פי שניים ומחירו 705. גם במקרה הזה, אם המסך ייהרס התיקון יעלה לכם רק 270 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקבל עדכונים מגוגל לעתים קרובות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully