וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזם העל אילון מאסק קורע את ישראל ומעדכן באיסטגרם

20.3.2018 / 9:16

ביום מטייל במצדה וכותב: "חיה חופשי או מות" ובלילה קופץ בין פאבים בירושלים. העיתונאים לא עודכנו בביקור של מאסק, ויש טענות שהוא כבר עזב את ישראל ופרסם את הפוסטים בדיעבד

אילון מאסק, איש העסקים הידוע, מייסד PayPal והבעלים של חברות כמו טסלה, ספייס X ועוד, מבקר - או כנראה כבר ביקר - בישראל. הביקור המפתיע לא לווה במסיבת עיתונאים והנוכחות של מאסק בישראל נחשפה בחשבון האינסטגרם שלו. מאמש העלה מאסק שלושה פוסטים לפרופיל שלו ברשת החברתית, שניים מפאבים ירושלמים והשלישי בשעות היום מאתר מצדה.

לפי דיווח בגלובס, הסרטון הראשון שהעלה מאסק צולם לפני כמה ימים בפאב "הגטסבי" בירושלים והוא ככל הנראה הוא הופץ רק אמש כדי לשמור על חשאיות הביקור. לפי הדיווח, מאסק כבר לא שוהה בישראל. עם זאת, מאז פורסמה הכתבה בגלובס מאסק העלה עוד שני פוסטים מישראל.

בסרטון הראשון נראה מאסק מקבל לידיו שתי כוסות מתכת בוערות באש כחולה, כשהוא מוזג את המשקה מכוס לכוס. לצד הסרטון כתב מאסק: "לומד לשפוך אבסינת בוער מעל מגדל כוסות בפאב ירושלמי. כל דבר טוב יותר עם אש". בסרטון השני, שפורסם בשעה 2:00 בלילה (שעון ישראל), עומד מאסק מחוץ לפאב אירי בשם "אוקונל בשוק" ולצדו כתב: "אמש בירושלים והתפריט הטוב ביותר". בערך באותו הזמן העלה מאסק פוסט נוסף כשהוא במצדה בשעות היום. לצד התמונה כתב: "הפגנתי כבוד במצדה מוקדם יותר היום. חיה חופשי או מות".

למאסק שורה של חברות, המפתחות ברובן טכנולוגיות עתידניות המבוססות על אנרגיה נקייה. חברת טסלה מפתחת את המכונית החשמלית, חברת SolarCity עוסקת בפיתוח אנרגיה סולארית, חברת "הייפרלופ" עוסקת בתחבורה ציבורית מהירה וחסכונית, כמו גם חברת Boring, וגולת הכותרת - Space X שמובילה את המרוץ האזרחי לחלל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אילון מאסק בירושלים. אינסטגרם, צילום מסך
מגדל כוסות בוער בירושלים./צילום מסך, אינסטגרם
אילון מאסק בירושלים. אינסטגרם, צילום מסך
האם הוא עדיין פה?/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully