וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה נהרגה מפיצוץ סמארטפון בזמן שיחה

21.3.2018 / 8:36

"אני לא יודע מה קרה בדיוק" סיפר האח ההמום לכלי התקשורת בהודו. "שמעתי פיצוץ אדיר וראיתי אותה מוטלת על הרצפה מחוסרת הכרה". בכלי התקשורת בהודו פורסמה תמונתה של הצעירה עם כוויות קשות בפלג גופה העליון

נהרגה מפיצוץ סמארטפון. צילום מסך
מכשיר הנוקיה 5233 המפוחם./צילום מסך

סמארטפונים מתפוצצים וסוללות מתלקחות אינם דבר חדש. קצרה היריעה מלהכיל את כל המקרים, מפרשת הנוט 7 המתפוצץ לדיווחים אקראיים מסביב לעולם על מכשירים שונים שקורסים בצורה קריטית. למרבה המזל, מרבית ההתלקחויות מסתיימות בפציעות בדרגות שונות, אך הפעם פיצוץ של טלפון נייד גבה חיי אדם.

הסמארטפון המתפוצץ גבה, לפי הדיווחים, את חייה של נערה בת 18 בשם אומה אורם מהודו, ששוחחה במכשיר צמוד לראשה. לפי הדיווחים, הצעירה השתמשה במכשיר נוקיה 5233 של אחיה - טלפון חכם עתיק שהושק בשנת 2010 ומריץ את מערכת ההפעלה סימביאן.

בתמונות, שפורסמו ברשת, ניתן לראות את הטלפון המפוחם, שספג נזק רב מאוד. אחיה דיווח כי הוא שמע פיצוץ פתאומי בזמן שאחותו שוחחה בטלפון עם קרוב משפחה. לדברי האח, הסוללה של המכשיר עמדה להתרוקן והיא חיברה אותו לטעינה תוך כדי השיחה.

"אני לא יודע מה קרה בדיוק" סיפר האח ההמום לכלי התקשורת בהודו. "שמעתי פיצוץ אדיר וראיתי אותה מוטלת על הרצפה מחוסרת הכרה". הנערה עוד הייתה בחיים לאחר הפיצוץ, אולם כפי הנראה עקב כוווית קשות והפצעים הרבים מהם סבלה היא לא החזיקה מעמד ומתה בבית החולים המקומי.

היצרנית הפינית נוקיה מיהרה להגיב על המקרה ואמרה שהיא בודקת את כל הכיוונים האפשריים, אולם כפי הנראה מדובר במכשיר ישן שלא שווק בתקופת HMD גלובל, שקנתה את הזכויות על המותג נוקיה. "אנחנו מחויבים למוצרים הטובים והאיכותיים ביותר ללקוחותינו", אמרו בחברה.

נהרגה מפיצוץ סמארטפון. צילום מסך
אומה אורם, בת ה-18 מהודו. נהרגה לפי הדיווחים בעת ששוחחה בטלפון./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully