וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fusion, מצלמת ה-360 של גו פרו, הושקה בישראל

21.3.2018 / 11:17

בדומה לדגמי ה-Hero האחרונים, גם המצלמה הזו תומכת בשליטה קולית ועמידה בפני מים עד לעומק של חמישה מטרים. היא מתאימה לכל האביזרים של החברה ומחירה 3,249 שקלים

גו פרו פיוז'ן. ניר הוגו DAA,
תג מחיר גבוה, אבל מפרט מתקדם מאוד ושלל אפשרויות באיכות גבוהה./ניר הוגו DAA

יבאונית גו פרו בישראל, חברת D.A.A הודיעה כי תחל למכור בישראל בימים הקרובים את Fusion, מצלמת ה-360 של גו פרו. המצלמה החלה להימכר החודש במדינות נבחרות וכעת מגיעה לארץ עם תג מחיר של 3,249 שקלים. מצלמת ה-360 של גו פרו מסוגלת לצלם וידאו באיכות מרבית של 5.2K ו-30 פריימים לשניה, תמונות סטילס ברזולוציית 18 מגה פיקסל.

בדומה לדגמי ה-Hero האחרונים, גם המצלמה הזו תומכת בשליטה קולית ועמידה בפני מים עד לעומק של חמישה מטרים. לדברי גו פרו, מייצב התמונה האופטי של המצלמה מספק תוצאות של גימבל (מייצב חיצוני) והיא אף מסוגלת לצלם תמונת 360 ולהעלים את היד או החצובה עליה היא עומדת.

מצלמת Fusion מגיעה עם מגוון רחב של מצבי צילום, אותם ניתן להגדיר באמצעות האפליקציה בסמארטפון. בין מצבי הצילום ניתן למצוא את OverCapture, המאפשר שמירת קטעי וידאו רגילים, אף על פי שהם מצולמים ב-360 ולהציג פרספקטיבה משתנה בהתאם לסרטון. הסרטון הסופי יוצר אשליה שמצלמה עוקבת אחריכם.

בערכה תמצאו את המצלמה עצמה, תיק איכותי, מוט מתקפל המשמש גם כחצובה וגם כמוט סלפי, כבל טעינה, סוללה, מדבקה קעורה ומדבקה שטוחה לחיבור המצלמה לקסדה. כל אביזרי האקסטרים של החברה יתמכו גם ב-Fusion. המצלמה זמינה לרכישה עם שנתיים אחריות של היבואן הרשמי DAA.

גו פרו פיוז'ן. ניר הוגו DAA,
תמונת 360 מגניבה שצולמה עם הפיוז'ן./ניר הוגו DAA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully