וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום, פרטנר או פלאפון - באיזה מוקד ממתינים הכי הרבה?

22.3.2018 / 9:33

אנחנו רגילים להתייבש על הקו, כשאנו ממתינים לנציגי חברות התקשורת, אבל מתברר שזמני ההמתנה במרבית המוקדים אינם מוגזמים. ומה המצב ב-yes וב-HOT?

מוקד טלפוני. ShutterStock
שקר-כלשהו שלום, איך אפשר לא לעזור?/ShutterStock

אלא אם כן אתם מבלים את חייכם ללא סמארטפון, טלוויזיה, קו טלפון ואינטרנט - כנראה שכבר יצא לכם להמתין לנציג שירות פנוי במוקד טלפוני. אנחנו רגילים להתייבש על הקו, כשאנו ממתינים לנציגי חברות התקשורת, אבל מתברר שזמני ההמתנה במרבית המוקדים אינם מוגזמים, למרות שהיה עדיף אילו היו קצרים יותר.

לפי דוח של אפליקציית EZsave, המוזילה את עלויות החשבוניות החודשיות של חברות התקשורת, חברת התקשורת עם זמן ההמתנה הממוצע למוקד הקצר ביותר היא גולן טלקום. הבדיקה נערכה במהלך שנת 2017 וכללה 1,560 שיחות שבוצעו מהאפליקציה למוקדים השונים. לדברי סמנכל התפעול, החברה מתקשרת לכל מוקד יותר מעשר פעמים ביום.

בחברה מציינים כי זמני ההמתנה בישראל ארוכים יותר ביחס לזמני ההמתנה בארה"ב, המגיעים שם לכל היותר עד שלוש דקות. המוקד שיגרום לכם להמתין הכי הרבה זמן, לפי נתוני החברה, הוא של הוט נט - שם ממתינים הלקוחות בממוצע לפי הבדיקה יותר מ-16 דקות.

אפליקציית EZsave מסייעת להקטין את העלויות החודשיות על ידי ביצוע ההתמקחות מול החברות. החברה מבטיחה לדאוג להשיג את המחיר הזול ביותר אחרי ניתוח של החשבונית החודשית של המשתמש. לדברי החברה, יש לאפליקציה יותר מ-35 אלף משתמשים ולכן הם מצליחים להשיג דילים משתלמים.

זמן המתנה ממוצע בדקות למוקדי טלפון אינפוגרפיקה. צילום מסך
זמני ההמתנה הממוצעים לפי נתוניםפ שנאספו במהלך 2017./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully