וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מציגה: לנסות משחקים בלחיצה, לפני שמתקינים אותם

23.3.2018 / 8:34

כיום, כדי להתרשם ממשחק בגוגל Play לפני שמחליטים האם להתקין אותו או לא, אפשר להסתכל בתמונות ובסרטון השיווקי, ולקרוא את תגובות הגולשים. כעת אפשר ממש לשחק במשחק

משחק גוגל הפעלה מיידית. אריק שיינר, מערכת וואלה! NEWS
לפני שמתקינים, אפשר ללחוץ על "נסה עכשיו" ולקבל החלטה./מערכת וואלה! NEWS, אריק שיינר

חנות האפליקציות של גוגל מלאה ביישומים ובמשחקים איכותיים יותר ואיכותיים פחות. בין מליוני האפליקציות יש הרבה משחקים פופולריים, אבל גם לא מעט פנינים חבויות אותן ניתן למצוא אם משקיעים קצת זמן בניסוי וטעייה, אבל ההתקנה וההסרה של המשחקים אינה אידיאלית למשתמשים רבים ובמיוחד עבורם שחררה גוגל פיצ'ר שיאפשר להתנסות במשחק לפני ההתקנה.

כיום, כדי להתרשם ממשחק בגוגל Play לפני שמחליטים האם להתקין אותו או לא, אפשר להסתכל בתמונות ובסרטון השיווקי, ולקרוא את תגובות הגולשים. כעת אפשר ממש לשחק במשחק וכך לקבל החלטה נבונה יותר, ולחסוך בזמן ובשטח אחסון. גרסה ההפעלה המיידית אינה המשחק המלא, אלא גרסה קצרה להתנסות.

גוגל הבינה שלעתים עצם הצורך להתקין אפליקציה מהווה מכשול בפני משתמשים מסוימים ולכן היא פיתחה בשנתיים האחרונות את טכנולוגיית Instant Apps, שמחלקת את האפליקציה לחבילות קטנות, אותן ניתן להזרים בזמן אמת וליצור תחושה שהמשחק מתחיל לרוץ מיד עם הלחיצה על הכפתור החדש: "נסה עכשיו".

בכנס מפתחי המשחקים שהתקיים לאחרונה הכריזה גוגל על הפיצ'ר, שזמין כעת רק עבור כמות קטנה של משחקים אך גוגל הבטיחה שההיצע יגדל עם הזמן, ככל שהפיצ'ר יצבור פופולריות והמפתחים יעמדו בדרישות של חנות האפליקציות. בשלב הזה זמינים לטעימה לפני התקנה שישה משחקים כמו Clash Royale, סוליטייר, Words with Friends 2, Final Fantasy ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully