וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוקש של סמסונג: אי-אפשר להקליט שיחות בגלקסי S9

25.3.2018 / 14:31

לפי הדיווחים בעולם, וגם בישראל, מי שרכש את המכשיר וניסה להקליט שיחות באמצעות האפליקציה המובנית או אפליקציות מהחנות של גוגל לא הצליח

צילום: מייקי לוי

מכשירי הדגל החדשים של סמסונג, גלקסי S9 ו-S9 פלוס, נחשבים בעיני רבים כמכשירי האנדרואיד הטובים ביותר בעולם כיום. למעט המצלמה, שהשתדרגה, אין יותר מדי שינויים בין הדגם הקודם, גלקסי S8, לדגם הנוכחי; כוח העיבוד מעט רב יותר והתווספו עוד כמה פיצ'רים אך הדמיון בין הדורות ניכר במיוחד בעיצוב. כעת מתברר שיש הבדל נוסף בין הדגמים, ומשתמשים רבים זועמים עליו.

צמד הסמארטפונים החדשים והיקרים, כך מתברר, לא מאפשר הקלטת שיחות טלפון. לפי הדיווחים בעולם, וגם בישראל, מי שרכש את המכשיר וניסה להקליט שיחות באמצעות האפליקציה המובנית או אפליקציות מהחנות של גוגל לא הצליח.

לפי הדיווחים ברשת, החסימה הזו קיימת בגרסה הבינלאומית של גלקסי S9, עם מעבדי Exynos 9810 מתוצרת סמסונג - הנמכרים גם בישראל - ולא בדגם האמריקני, עם מעבד סנאפדרגון מתוצרת קוולקום. המשתמשים מדווחים כי בעת ניסיון להקליט שיחות טלפון, מתבצעת הקלטה רק של קולם ולא של הצד השני, המשתתף בשיחה.

מפתחי שתי אפליקציות פופולריות ACR ו- Call Recorder התייחסו למניעת הקלטת השיחות במכשירים החדשים. "אנחנו עדיין לא בטוחים אם מדובר בבאג או בעיה בתכנון", כתבו אנשי האפליקציה ACR. הם הוסיפו כי הם לא הצליחו לאתר תבנית מסוימת והחסימה מתרחשת באופן אקראי בכל אפליקציות ההקלטה במכשירי הגלקסי החדשים. בחלק מההקלטות הצד השני נשמע חלש מאוד או מעוות.

פנינו למשרד יחסי הציבור המייצג את חברת סמסונג בישראל לבקשת התייחסות, אך טרם קיבלנו תגובה. נפרסמה כשתגיע אלינו.

סמסונג גלקסי S9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
גלקסי S9 וגלקסי S9 פלוס./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully