וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואב האבק הרובוטי של שיאומי הושק רשמית בישראל; מחירו: 1,490 שקלים

27.3.2018 / 10:38

רגע לפני פסח השיקה חברת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל, את השואב הרובוטי של החברה, Mi Robot Vacuum. אחרי תקופת ההשקה מחירו של השואב יעלה לכ-1,690 שקלים

רגע לפני פסח השיקה חברת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל, את השואב הרובוטי של החברה, Mi Robot Vacuum. מי שירכוש את השואב בייבוא של המילטון, במחיר השקה של כ-1,490 שקלים, יקבל אחריות יבואן רשמי לשנתיים. מחיר ההשקה הזה רלוונטי רק ל-150 הרוכשים הראשונים (או עד תאריך, שתפרסם המילטון אם לא יימכרו מספיק שואבים), ולאחר מכן מחירו של השואב צפוי לעלות לכ- 1,690 שקלים. עוד מציעה המילטון משלוח חינם, ובהמשך ניתן יהיה לרכוש את השואב הרובוטי של שיאומי גם אצל משווקים מורשים עם אחריות לשנתיים.

Mi Robot Vacuum הינו שואב רובוטי עוצמתי, בעל סוללה בקיבולת 5,200 מיליאמפר-שעה, המסוגלת להפעיל את השואב במשך כ-2.5 שעות או 250 מטרים. לשואב יכולת חישוב מסלול והוא עושה שימוש ב-12 חיישנים. המשתמש יכול לצפות במפת הניקיון בזמן אמת ולשלוט על הרובוט דרך אפליקציית Mi Home כשהשואב מחובר לרשת הביתית באמצעות Wi-Fi.

שואב אבק שיאומי. יח"צ,
זוכר איפה הוא הפסיק, וחוזר לבד לאותה הנקודה./יח"צ

השואב הרובוטי חוזר עצמאית לתחנת העגינה שלו לאחר שהוא מסיים את עבודתו, או אם חיווי הסוללה עומד על פחות מ-20 אחוזים. כשהסוללה מגיעה ל-80 אחוזי טעינה, השואב יחזור בדיוק לאותה הנקודה בה הפסיק כדי למנוע שאיבה כפולה בהפעלה מחודשת.

לשואב מנוע עוצמתי ותאי סוללה מאובטחים; יש לו שלוש עוצמות פעולה: שקט, סטנדרטי, ואינטנסיבי. ניתן לשנות את העוצמה בקלות תוך כדי הניקיון. האפליקציה תתריע ברגע שיהיה צורך לרוקן את המכל, להחליף פילטר או כשיש תקלה אחרת הדורשת תחזוקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שואב אבק שיאומי. יח"צ,
הרוכשים הראשונים יקבלו הנחה. שווה לבדוק גם כמה הוא עולה באינטרנט./יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully