וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתיח החדש של "עמק הסיליקון" נכנס בפייסבוק חזיתית

29.3.2018 / 8:45

אחרי כל הביקורות שפייסבוק סופגת בזמן האחרון, עכשיו הגיע הזמן לעקיצות. הסדרה "עמק הסיליקון" שמציגה את עולם ההייטק בצורה מגוחכת לא פספסה את ההזדמנות לעקוץ גם את פייסבוק והמעורבות הרוסית לכאורה בבחירות בארה"ב

הרשת החברתית הגדולה בעולם פייסבוק מצליחה שוב לעצבן לא מעט משתמשים ובסדרת "עמק הסיליקון" שעלתה בימים האחרונים בעונה חמישית, ממהרים להגיב ומכים את פייסבוק מתחת לחגורה.

החודשים האחרונים הם קשים במיוחד עבור פייסבוק, בחודש פברואר דיווחה החברה על צניחה של 50 מיליון שעות שימוש ביום של המשתמשים ועל ירידה של 700,000 משתמשים אסטרטגיים ואף בשבועות האחרונים התפוצצה פרשיית "קיימברידג' אנליטיקה" שאספה פרטים אישיים על כחמישים מיליון משתמשי פייסבוק כדי להשפיע על הבחירות לנשיאות ארה"ב לטובת טראמפ.

הצלחתם לזהות את השינוי בלוגו?

חדי העין שצפו בפתיח של הקומדיה המוערכת "עמק הסיליקון" בוודאי שמו לב לכך שבפתיח הסדרה, הלוגו הכחול של פייסבוק התחלף תוך כדי תנועה מהשפה האנגלית לשפה הרוסית כביקורת על השפעת רוסיה בבחירות לנשיאות באמצעות הפייסבוק. הפתיח של הסדרה משתנה באופן תדיר בהתאם לעולם הטכנולוגיה ובפתיח הקצר, הוא מציג נקודת מבט אחרת על עמק הסיליקון ועל החברות שפועלות שם. זו אינה הפעם הראשונה שבה הסדרה מנסה לשתול רמזים באחד מהפרקים שלה ולעקוץ את ענקיות הטכנולוגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully