וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל שחררה את iOS 11.3 - עם אפשרות לבטל את האטת האייפון

30.3.2018 / 9:28

בחודשים האחרונים חיכו המשתמשים לעדכון הזה שמאפשר לבחור האם להאט את המעבד כשהסוללה מתיישנת, ולא כולל את התכונה הזו כברירת מחדל. כמו כן כולל העדכון מאתמול אנימוג'ים חדשים ועוד

אחרי שספגה ביקורה קשה בפרשת האטת האייפונים, אפל משחררת את גרסת מערכת ההפעלה iOS 11.3 ומאפשרת למשתמש לבחור בעצמו באם הוא מעדיף ביצועים על חשבון יציבות האייפון, או ביצועים נמוכים יותר ויציבות גבוהה לצד חיי סוללה ארוכים יותר.

פרשיית האטת האייפונים עם סוללות ישנות (Battery Gate) התפוצצה בדצמבר 2017, כשאפל הודתה שהיא מאטה את מכשירי האייפון הישנים כדי לשמור על היציבות, כלומר שלא יקרסו במהלך שימוש שגרתי. בתגובה לתלונות הרבות של המשתמשים, אפל הוזילה את מחיר החלפת הסוללות הרשמיות בכל העולם וכעת היא עומדת בהבטחתה לפתוח מעט את הגן הסגור ולהעניק למשתמשים מעט יותר שליטה.

גרסת iOS 11.3 - בריאות הסוללה. צילום מסך
"האייפון חווה כיבויים לא צפויים מכיוון שהסוללה לא יכולה לספק את הזרם הנדרש"./צילום מסך

הפיצ'ר שנקרא "בריאות הסוללה", נמצא בגרסת ניסוי (בטא) וזמין החל ממכשירי האייפון 6 ומעלה. בנוסף, המשתמשים יוכלו לראות חיווי על הסוללה וכך לדעת מתי להחליפה אם בכלל. בריאות הסוללה נמצאת בתוך תפריט הסוללה שהתווסף לאייפון עוד בגרסת 10.2.1 ואל מצב החיסכון בסוללה וצפייה בצריכת האנרגיה של האפליקציות, ניתן גם לראות בגרסה החדשה את מצב "בריאות הסוללה". כאמור בתפריט ניתן לראות חיווי על הסוללה והאם צריך להחליף אותה ובמידה וכן, תוכלו לבחור אם אתם מעדיפים שהביצועים של המכשיר יואטו לטובת יציבות או שאתם מעדיפים ביצועים גבוהים על חשבון היציבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוד שחררה אפל אנימוג'ים חדשים למכשירי האייפון 10 כמו אנימוג'י של אריה, דוב, דרקון ושלד. בנוסף, הגרסה החדשה אמורה להיות יציבה יותר, במיוחד עבור מכשירי האייפון 10 והיא גם מתקנת את הבעיה שבה לא ניתן היה לענות לשיחות. אפל גם שיפרה את יכולות המציאות הרבודה שלטענתה, מערכת ההפעלה iOS היא הפלטפורמה הגדולה ביותר למציאות רבודה. באפל חשפו בהודעה לעיתונות כי היא מתכוונת לקחת תמונות בדו-מימד כמו שלטים, פוסטרים וציורים ולהפוך אותם לאינטראקטיבים כמו פוסטר של סרט שינגן את הסרט כאשר מקרבים אליו את המצלמה. פיצ'ר חשוב שהתווסף בגרסה האחרונה הוא זיהוי אוטומטי של מיקום האייפון בזמן ביצוע שיחה למוקד חירום. כך שבמהלך השיחה, במידה והמוקד חירום תומך באופציה הזאת, הוא יוכל לקבל את המיקום שלכם ולהגיב מהר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully