וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ חשפה פיצ'ר שיאפשר מעבר פשוט למספר טלפון חדש

1.4.2018 / 11:04

בעת הכנסת כרטיס SIM עם מספר הטלפון החדש, ווטסאפ תאתר אוטמטית את המספר ותאפשר למשתמש להודיע למשתמשים האחרים שזה מספרו החדש. בנוסף, האפליקציה תשמור היסטורית הודעות בקבוצות

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
בקרוב אצל כולם?/ShutterStock

מעבר מסמארטפון ישן לסמארטפון חדש היה פעם כאב ראש אך בשנים האחרונות יש אפליקציות שמעבירות את כל המידע בקלות. נקודת תורפה אחת שנותרה היא אפליקציית המסרים הפופולרית ווטסאפ, שמעבר לא נכון איתה למכשיר חדש עלול לגרום לכל המידע להימחק.

אבל מה לגבי החלפת מספר ולא רק מכשיר סמארטפון? כיום ניתן לעבור ממספר למספר באפשרות הקיימת בתפריט ההגדרות, אך זה לא פשוט במיוחד להבנה. בגרסת הבטא ששחררה החברה למשתמשים, הפכה ווטסאפ את התהליך לפשוט עוד יותר, וחסכה למשתמשים זמן.

אתר WebetaInfo, המתמחה בשדרוגים ועדכונים של ווטסאפ, מדווח כי הפיצ'ר החדש נמצא בבדיקה ועשוי להתווסף בקרוב לגרסאות עתידיות של אפליקציית המסרים. עם הפיצ'ר החדש, בעת הכנסת כרטיס SIM עם מספר הטלפון החדש, ווטסאפ תאתר אוטומטית את המספר ותאפשר למשתמש להודיע למשתמשים האחרים כי זה מספרו החדש.

המשתמשים יוכלו לבחור האם להודיע לאנשי הקשר עמם דיברו לאחרונה או לחילופין להודיע לכל המשתמשים אוטומטית. בנוסף, אם משתמש חבר בקבוצה מסוימת, תשלח ווטסאפ הודעה אוטומטית לכל חברי הקבוצה שהמשתמש החליף למספר חדש ותשמור עבורו את כל היסטוריית ההודעות בקבוצה.

בטא ווטסאפ מעבר מספר. צילום מסך
פיצ'ר חדש וקטן שיסייע לעבור מספר בקלות./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully