וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיקה בחינם: כך תשיגו ספוטיפיי, דיזר ואפל Music ללא תשלום

2.4.2018 / 9:31

שלושת שירותי הזרמת המוזיקה הגדולים בעולם כבר פועלים בישראל, אך כדי ליהנות מהם, בלי פרסומות, תיאלצו לשלם דמי מנוי חודשיים. אספנו עבורכם דרכים לקבל את השירות בחינם

צלמים זמניים מורשים

שירותי הזרמת המוזיקה משנים את הדרך שבה אנחנו שומעים ומורידים מוזיקה. אם בעבר רבים היו מאזינים דרך יוטיוב או או מורידים את השירים בדרכים לא-חוקיות, שירותי הסטרימינג שינו את ההרגלים שלנו ותמורת תשלום סמלי מציעים גם הורדה חוקית של כל השירים או האזנה אונליין לקטלוגים עצומים של עשרות מיליוני שירים.

אחרי שספוטיפיי הגיעו לישראל, בחודש שעבר, ניתן לומר שכל שירותי הסטרימינג הפופולריים ביותר זמינים עבור הקהל הישראלי. במסגרת החיזור אחר המשתמש הישראלי, חלק מהחברות מציעות תקופות התנסות בחינם או בתשלום מוזל. אספנו את כל השיטות להנות משירותי הזרמת המוזיקה בכמה שפחות כסף.

אוזניות הלחוטיות. ShutterStock
זה לא יקר, אבל עדיף לשלם פחות. (צילום: ShutterStock)/ShutterStock

ספוטיפיי

שירות הזרמת המוזיקה הוותיק ביותר הושק בישראל לפני זמן קצר יחסית אך בספוטיפיי לא ביזבזו אף רגע וחברו למוזיקאים ישראלים וגם מיהרו לבצע שיתוף פעולה ראשון עם Waze, אפליקציית הניווט. זהו לא שיתוף הפעולה הראשון של החברה עם גוגל, שכן ניתן באמצעות אפליקציית הניווט לשלוט על ספוטיפיי באמצעות תפריט קטן שממוקם מעל המפה.

בתוך תיבת ההודעות של Waze, שככל הנראה שמעולם לא פתחתם, מסתתרת הפתעה. כדי לגשת לתיבת ההודעות, לחצו על זכוכית המגדלת, בתפריט שיפתח לחצו על השם שלכם ואז לחצו על תיבת ההודעות הנכנסות; שם מחכה הפתעה של חודשיים מתנה בספוטיפיי. מעבר למתנה שמחכה Waze, בספוטיפיי מציעים חודש התנסות ראשון בחינם. עוד ספוטיפיי מציעה מסלול חינמי המאפשר האזנה ללא הגבלה, אך כולל פרסומות וניתן לדלג על עד 6 שירים בשעה.

המנוי בתשלום עולה 19.90 שקלים לחודש ומציע גישה חופשית לכל השירים באיכות אודיו גבוהה של 320kbs ובמצב אופליין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הטבת ספוטיפיי למשתמשי waze. צילום מסך
"נסו את ספוטיפיי פרימיום בחינם למשך 60 ימים". (צילום מסך)/צילום מסך

דיזר

שירות הזרמת המוזיקה הצרפתי הושק בישראל בחודש דצמבר 2017 ופועל בישראל באמצעות חברת "לב מדיה גרופ". בדומה לספוטיפיי ואפל מיוזיק, החברה מציעה תוכן ישראלי מגוון וכוללת אלגוריתם בשם Flow הלומד ומתאים עצמו להרגלי ההאזנה של המשתמשים ואת Song Catcher המזהה את השירים בדומה לשזאם. דיזר מציעה במהלך תקופת ההתנסות, שלושה חודשים ראשונים בעלות של שקל אחד לחודש. עוד דיזר מציעה מסלול חינמי הכולל פרסומות, אפשרות מוגבלת למעבר בין שירים, איכות רגילה ובלי האפשרות לשמור שירים באופליין.

בתשלום דיזר מציעה מגוון מסלולים כמו מסלול פרימיום להאזנה באיכות HD תמורת 19.90 שקלים בחודש.

דיזר. דיזר,
קטלוג ישראלי גדול ושלושה חודשים בשקל אחד. דיזר. (צילום מסך)/דיזר

אפל Music

זה שירות המוזיקה הוותיק ביותר שפועל בישראל והוא לא שירות מקומי. באפל חברו לחברת הסלולר פרטנר ובמהלך שיתוף הפעולה, מקבלים מנויי פרטנר ו-012 מובייל, חצי שנה חינם. הדבר המשמעותי ביותר הוא שהשירות לא מבזבז את חבילת הגלישה, כך שניתן להאזין ללא הגבלה וללא חשבון גם על הרשת הסלולרית.

אם אתם לא לקוחות פרטנר וטרם נרשמתם לשירות המוזיקה של אפל, תוכלו להנות משלושה חודשי ניסיון בחינם. בתום שלושת החודשים, אם תרצו להירשם, תוכלו לעשות זאת בתשלום של 19.90 שקלים, או תמורת עשרה שקלים לסטודנטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנחה לסטודנטים - גם בישראל. אפל מיוזיק. (צילום מסך)/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully