וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 4 שנים: ביהמ"ש קבע שזאת לא לינדזי לוהן ב-GTA

2.4.2018 / 10:07

במסגרת התביעה, טענה לוהן כי הדמות הווירטואלית "לייסי ג'ונאס" המככבת בשתי משימות במשחק מעוצבת לפי דמותה, ומחקה את התנהגותה. מה דעתכם, יש דמיון חד-משמעי?

האם לכוכבת ההוליוודית, לינדזי לוהן, מגיע חלק מרווחי משחק הווידאו הפופולרי והאלים Grand Theft Auto V? כבר ארבע שנים שהיא טוענת שכן, מפני שאחת הדמויות המככבות במשחק היא בבירור סאטירה המבוססת על דמותה. כעת קבעו השופטים חד-משמעית שהתשובה היא לא.

התביעה הוגשה, כאמור, לפני כארבע שנים - כשנה לאחר שהמשחק יצא לאור. לפני כשנתיים פאנל של חמישה שופטים קבע שהתביעה הזו לא צריכה להגיע לבית המשפט, כי לכוכבת ההוליוודית אין באמת קייס, אך לוהן ערערה ושנתיים אחרי הערעור התקבל פסק דין שאמור כעת לסיים את הפרשה סופית.

הפסיקה הזו של בית המשפט האמריקני משחררת את הסטודיו Rockstar מתשלום חובות הקשורים בתביעה. הקביעה של בית המשפט מלפני שנתיים, עליה לוהן ערערה, גם קיבעה את מעמדו של משחק המחשב כיצירה סאטירית ופוליטית, שאינה שונה מסרט קולנוע או סדרת טלוויזיה, וככזו היא זוכה להגנה של החוקה האמריקנית.

במסגרת התביעה, טענה לוהן כי הדמות הווירטואלית "לייסי ג'ונאס" המככבת בשתי משימות במשחק מעוצבת לפי דמותה, ומחקה את התנהגותה. באחת המשימות, מתבקש השחקן להשיג צילום פפראצי של כוכבת עבר המתאכסנת בבית מלון (שנראה זהה לחלוטין לזה שבו צברה לוהן חובות של עשרות אלפי דולרים), סיפור המבוסס לדברי לוהן על אפיזודה מחייה הפרטיים.

לוהן נגד GTA. אילוסטרציה, צילום מסך
לינדזי לוהן או בר רפאלי?/צילום מסך, אילוסטרציה
לוהן נגד GTA. אילוסטרציה, צילום מסך
פה היא ממש דומה. אולי היוצרים שאבו השראה מדמותה./צילום מסך, אילוסטרציה
לוהן נגד GTA. אילוסטרציה, צילום מסך
חלק טענו שהדמות של לייסי שאבה השראה דווקא מקייט אפטון./צילום מסך, אילוסטרציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully