וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שצריך לדעת על המשחק Fortnite שכובש את ישראל

3.4.2018 / 11:19

הטרנד הכי חם בעולם הגיימינג כרגע זמין בכל הפלטפורמות ואפילו לאחרונה הושקה גרסת iOS. המשחק Forttnite כובש את ישראל ואת העולם - זה מה שצריך לדעת כדי להצטרף

תעשיית הגיימינג מגלגלת בעולם מיליארדי דולרים ומעריכים כי מדובר באחת מהתעשיות הרווחיות ביותר. לשם השוואה, שוויה של תעשיית הגיימינג הוא פי שלושה מתעשיית הקולנוע. למרות זאת, בודדים המשחקים שבאמת הצליחו לצבור תאוצה ולהפוך למצליחים ברמה עולמית - ולטווח ארוך. לרשימה הקצרה הזאת התברג לאחרונה Fortnite - משחק מלחמה חינמי PVP (שחקן מול שחקן) המציע גם גרסה מורחבת של PVE (שחקנים נגד הסביבה).

אחד מהשיאים שהמשחק הצליח לשבור בתקופה כה קצרה, הוא שיא הצפייה בשידור-חי ביוטיוב. מאה יוצרי תוכן חברו אחד לשני ובמהלך השידור, שיא הצפיות עמד על 1.1 מיליון אנשים. בסופו של השידור היו לו כבר 42 מיליון צפיות. בפלטפורמת הווידאו Twitch, שמיועדת לגיימרים, דיווחו שבחצי שנה האחרונה סרטוני המשחק צברו 25 מיליון שעות צפייה. בנוסף, השיקה לאחרונה חברת Epic Games את המשחק למכשירי ה-iOS ובתוך עשרה ימים, הרוויחו היוצרים 5.3 מיליון דולרים.

משחק פורטנייט. צילום מסך
אחד המשחקים הממכרים ביותר של התקופה האחרונה./צילום מסך

המשחק במצב הפופולרי PVP - "שחקן נגד שחקן" - אורך כמה דקות ספורות וכולל מאה שחקנים שנבחרים באופן רנדומלי. במידה ואתם בוחרים במשחק זוגות או רביעיות, תוכלו להזמין את החברים שלכם למערכה. המטרה היא פשוטה - להיות האחרון שעומד אחרי קרב שאורכו כמה דקות. המשחק משלב מאפייני בנייה בדומה למיינקראפט, כך שתוכלו להשיג עצים, לבנים או ברזל ולהקים מבנים. עוד משלב המשחק מאפייני לחימה, בדומה ל-Call of Duty כך שתצטרכו להרוג אנשים אך כלי הנשק עצמם, המפוזרים ברחבי המפה. בתחילת המשחק כולם מתחילים עם אותו הנשק - גרזן. באמצעותו ניתן להשיג את העצים, לבנים, ברזלים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טיפים להתחלה

אם גם אתם רוצים להצטרף לטירוף, אז אזהרה ראשונה: מדובר במשחק ממכר במיוחד ודי קשה למתחילים. אבל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתמודד מול שחקנים וותיקים:

אל תתחילו לשחק באייפון - המסך הקטן רק יקשה עליכם וגם השימוש בלחצנים מעט מאתגר, במיוחד אצל שחקנים מתחילים.

מומלץ למצוא חבר ולשחק איתו בזוגות, כך אם הורגים אתכם, תוכלו להחיות אחד את השני וכך גם תוכלו להגן אחד על השני.

כדי לתקשר אחד עם השני במהלך המשחק, חברו אוזניות לפליסטיישן, לאקסבוקס או למחשב ותוכלו לתכנן אסטרטגיה.

כדי לצבור עצים לבניה, תצטרכו להחליף לגרזן ולהרוס את העץ. אל תהרסו אותו עד הסוף ותעלימו אותו, מכיוון שהוא יעלם פתאום מהמסך והאויבים יוכלו לאתר אתכם בקלות.

ההמלצה האחרונה והכי חשובה - זה משחק ממכר ומאוד קשה בהתחלה; היו סבלניים, למדו אותו והשתדלו לא להחליף את כל סדר היום שלכם בפורטנייט.

כאמור, המשחק זמין בכל הפלטפורמות בחינם לרבות המחשב, פליסטיישן, אקסבוקס וב-iOS כאשר גרסה לאנדרואיד תצא בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully