וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לעולמה המטריד של המחבלת מיוטיוב

4.4.2018 / 12:55

נסים ארדם בת ה-39, נכנסה אמש למטה חברת יוטיוב ופתחה בירי. ארדם יצרה תוכן בתחומים רבים כמו כושר, שירה והפעילה אתר שתקף את מדיניות החברה בנושא הכנסות מפרסום בסרטונים. הפרופילים ברשתות החברתיות של ארדם נחסמו, אך קטעים רבים עדיין זמינים ברשת

נסים ארדם בת 39, נכנסה אמש למטה חברת יוטיוב, פתחה בירי ופצעה שלושה עובדים בטרם שמה קץ לחייה. ארדם, הפעילה אתר שתקף את מדיניות יוטיוב והביעה את זעמה לאחר שסרטון שבו מעל 366 אלף צפיות הניב לה רווח של עשרה סנט בלבד. לאחר התקרית, עמודי הרשת החברתית של ארדם נחסמו, לרבות שני פרופילים באינסטגרם, בפייסבוק ויוטיוב. בעוד שהערוץ שלה ב-Dailymotion והאתר שהקימה, עדיין פעילים. ארדם כתבה באתר שהפעילה כי "יוטיוב מסננים את התוכן שאני מעלה לערוצים שלי ומנועים ממני לקבל צפיות. אין חופש ביטוי אמיתי ואם תאמרו אמת שהמערכת לא מכירה בה ידכאו אתכם".

מעמוד האינסטגרם שלה עולה כי הגדירה עצמה כספורטאית, אמנית, דוגמנית, שחקנית, זמרת ואקטיביסטית טבעונית ואף הקימה ערוץ אינסטגרם נפרד עבור קידום הטבעונות. אחרי נאדם עקבו בדף הראשי מעל ל-54 אלף אנשים, בעוד שבדף האינסטגרם שהקצתה לקידום הטבעונות, עקבו מעל 16 אלף אנשים.

אחד מסרטוני הכושר שארדם העלתה לרשת

כאמור, באתר כתבה כי יוטיוב מסננים את הערוץ שלה כדי שלא תקבל צפיות וצירפה צילומי מסך שבו אחד הסרטונים שלה זכה למאות אלפי צפיות ואילו הרווח ממנו היה עשרה סנט בלבד. עוד שיתפה באתר שלל סרטונים שבהם אנשים אחרים דיברו על כך שיוטיוב משלמת להם פחות כסף מבעבר ומצנזרת סרטונים של טבעוניים. בין היתר, יצרה תוכן משלה שבו רקדה, שרה, ביצעה פארודיות וגם כושר. הנה הצצה לסרטונים ותמונות שארדם העלתה. האם הם היו כל כך קיצוניים?

פארודיה שהעלתה ארדם על טיילור סויפט

על פי הדיווחים, סרטונים רבים שבהם ארדם רקדה הוסרו מיוטיוב

"אמנית, דוגמנית, שחקנית, אקטביסטית וזמרת"

"אין הזדמנות שווה לגדול ביוטיוב או באתר אחר. הערוץ יגדל רק אם בעלי האתר ירצו"

נסים ארדם. צילום מסך
נסים ארדם/צילום מסך

מאות אלפי צפיות ועשרות אלפי עוקבים. הפרופילים ברשתות החברתיות של ארדם

רשתות חברתיות ארדם. צילום מסך
רשתות חברתיות ארדם/צילום מסך

הביעה את זעמה על הרווח הנמוך ממאות אלפי הצפיות ביוטיוב

יוטיוב ארדם. צילום מסך
יוטיוב ארדם/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully