וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בישראל: בקרוב אפשר יהיה להקליט שיחות בגלקסי S9

5.4.2018 / 7:29

גם אתם ניסיתם להקליט שיחות במכשיר הדגל החדש והמתקדם ביותר של חברת סמסונג ולא הצלחתם? הבעיה ככל הנראה נעוצה במכשירים שנמכרים מחוץ לארצות הברית אבל יש לנו בשורות טובות כי הפתרון בדרך

צילום: מייקי לוי

לאחרונה דיווחנו כי משתמשים רבים לא מצליחים להקליט שיחות במכשיר הדגל החדש של סמסונג, ה-Galaxy S9. מכשיר הדגל שנחשב לאחד המתקדמים כיום, זמין בשתי תצורות. הראשונה היא עם ערכת השבבים Exynos מתוצרת סמסונג והשניה מתוצרת קואלקום, על פניו זה היה נראה ההבדל היחידי בין המכשירים, אך מסתבר שההבדל הוא גדול יותר ממה שחשבו. ה-S9 הגיע לישראל לפני יותר מחודש ימים והוא מציע שדרוגים משמעותיים בעיקר במצלמה, שעד לאחרונה נחשב למצלמה הטובה בעולם על פי אתר DxOMark. אם גם אתם משתמשי S9 וזועמים על זה שלא ניתן להקליט שיחות, אל דאגה, נראה שהפתרון בדרך למכשירים בישראל.

סמסונג גלקסי S9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
סמסונג גלקסי S9/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

על פי הדיווחים בישראל ובעולם, מי שרכש את המכשיר בגרסת מעבד ה-Exynos וניסה להקליט שיחות לא הצליח או שרק הצד שלו נשמע בהקלטה. מפתח האפליקציות הפופולריות ACR ו-Call Recorder התייחסו לבעיה. "אנחנו עדיין לא בטוחים אם מדובר בבאג או בעיה בתכנון", כתבי אנשי האפליקציה ACR. לעומת גרסת ה-Exynos, הגרסה שנמכרת בארצות הברית ומגיעה עם מעבד מתוצרת קואלקום, מאפשרת הקלטת שיחות ללא שום בעיה. אלא שדווקא בארצות הברית, רוב המדינות אוסרות על הקלטת שיחות ואילו ברוב מדינות אירופה ובישראל, אין חוק האוסר על הקלטת שיחות כל עוד לא זוהי לא הקלטת סתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

נראה שהתגובות הזועמות של המשתמשים עשו את שלהן והלחצים עבדו. חברת סאני, יבואנית סמסונג הגיבה בדף הפייסבוק שלה בתגובה לטענות החוזרות והנשנות של התקלה ושם כתבו "עדכון סמסונג לגבי הקלטת השיחות במכשירי S9 הקלטת שיחות באמצעות אפליקציות צד שלישי כפופה למדיניות האבטחה של גוגל והחוק המקומי. סמסונג תבצע הטמעה של אפליקציית הקלטת שיחות בעדכון הגרסה הקרוב בישראל ובכל המדינות בהן החוק המקומי מאפשר זאת".

מסמסונג נמסר: "אפליקציות צד שלישי של הקלטת שיחות מתאפשרות בהתאם לתקנות המקומיות ולמדיניות האבטחה של גוגל".

"סמסונג תבצע הטמעה של אפליקציית הקלטת שיחות בעדכון הגרסה הקרוב בישראל"

סאני הקלטת שיחות גלקסי 9. צילום מסך
סאני הקלטת שיחות גלקסי 9/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully