וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריינדר העבירה לחברות מידע לגבי משתמשים עם HIV

5.4.2018 / 11:55

הפרטים אותם העבירה גריינדר כוללים את זהות המשתמשים, מיקום של המשתמשים, העדפה מינית, מספר טלפון, כתובת מייל וכן את תוצאת בדיקת ה-HIV

אפליקציית ההיכרויות הפופולרית, גריינדר, מוכרת ברחבי העולם בתור הטינדר של הקהילה הגאה, אך מתברר שהפרטים האישיים שמזינים המשתמשים כדי להשיג דייטים מוצאים עצמם בידיים של חברות חיצוניות. הפרטים אותם העבירה אפליקציית גריינדר כוללים את זהות המשתמשים, מיקום של המשתמשים, העדפה מינית, מספר טלפון, כתובת מייל וכן את תוצאת בדיקת ה-HIV העדכנית שהמשתמש פירסם באפליקציה, אם בחר בכך.

אפליקציית גרינדר. צילום מסך
"המידע הועבר לשתי חברות: Apptimize ו-Localytics המבצעות אופטימזציה לאפליקציות שונות"/צילום מסך

לאפלקציה כ-3.6 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם, ולפי הדיווחים המידע הועבר לשתי חברות: Apptimize ו-Localytics המבצעות אופטימזציה לאפליקציות שונות. "הבעיה היותר גדולה", סיפר אנטואן פולטייה החוקר הנורבגי שגילה את חשיפת המידע לחברות צד שלישי, "היא שהאפליקציה משתפת את כל המידע ללא ידיעת המשתמש".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

לדבריו, "זו הפרה חמורה ובוטה ביותר של סטנדרטים בסיסיים שאנחנו מצפים מאפליקציות גדולות". לטענתו, מכיוון שכל המידע נשלח יחד, לרבות מיקום המשתמש, זה מאפשר להאקרים בעלי ידע בסיסי למשל לאתר הומואים ולסביות במדינות בהן קיימת סכנה לקהילה. שתי החברות אליהן נשלח המידע לא הגיבו, אך נראה כי אפליקציית גריינדר כבר הפסיקה לשתף את המידע לפי אתר באזפיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully