וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת האנטומיה של גריי שבאה "לתמוך בעזה"

5.4.2018 / 16:01

עמוד פייסבוק פלסטיני פרסם תמונה של "רופאה צרפתייה שבאה לרצועת עזה כדי לעזור לפצועים", אך התברר מאוד מהר שזו לא רופאה אמיתית אלא כוכבת האנטומיה של גריי. התגובות ברשת לא איחרו להגיע

"רופאה צרפתייה הגיעה לרצועת עזה כדי להציע טיפול רפואי למפגינים הפצועים", כך כתבו בעמוד התעמולה הפלסטיני בפייסבוק "מרכז המידע הפלסטינאי" שמונה 500 אלף לייקים ונחשב לפופולרי במיוחד. בין היתר, ניתן למצוא בעמוד סרטונים שבהם מפגינים נורים לכאורה על ידי כוחות צה"ל, כתבות על כך שצה"ל חטף לכאורה מורה מעזה ועוד תמונות וסרטוני תעמולה פלסטינאים. לצד הכיתוב על הרופאה שהגיעה מצרפת, צורפה תמונה של לא פחות מאשר קתרין הייגל, שחקנית אמריקאית לשעבר בסדרת הדרמה המצליחה "האנטומיה של גריי", ששיחקה בתור ד"ר סטיבנס בחמש עונות של הסדרה המצליחה.

קתרין הייגל האנטומיה של גריי. צילום מסך, צילום מסך
?רופאה צרפתייה הגיעה לרצועת עזה כדי להציע טיפול רפואי למפגינים הפצועים?/צילום מסך, צילום מסך

הפוסט נמחק לאחר כשעה וצבר בזמן הזה מאות לייקים ולפחות 148 שיתופים. בזמן הזה, גולש בשם הלל פולד תיעד את הפוסט לפני שהוסר מהעמוד. בתגובות זיהו האנשים את השחקנית המוכרת ומיהרו לכתוב: "זו שחקנית אמריקאית בשם קטרין הייגל בסדרת הטלוויזיה האנטומיה של גרייה". עוד כתבו בפוסט "אנשים מאיפה אתם מביאים את החדשות שלכם? זו קטרין הייגל, שחקנית אמריקאית. היא הייתה בסדרת הטלוויזיה האנטומיה של גריי לפני חמש שנים. ולכם: זו משימה אמיתית להסית את האנשים מהחדשות האמיתיות".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

בדף הפייסבוק של מרכז המידע הפלסטינאי מיהרו לכתוב בתגובה: "אנחנו מתנצלים בפני חברינו והעוקבים שלנו על הידיעה שכללה תמונה של השחקנית קתרין הייגל שהוצגה שם בתור הרופאה מצרפת. הפוסט נמחק מאז ואנחנו מחוייבים לאמת ולחדשות מהימנות. סליחה שוב. הגולשים כמובן מיהרו להגיב לפוסט ההתנצלות עם תגובות משעשעות. "שני עורכי הדין האלו הגיעו להילחם בהפרות הבינלאומיות של ישראל" וצירפו תמונה של הרווי ספקטור ומייק רוס, עורכי הדין בתוכנית Suits. עוד צירפו תמונה של רמבו וכתבו "חייל אמריקאי מגיע לרצועת עזה כדי להציע סיוע צבאי עבור המפגינים הפלסטינאים".

מקבץ תגובות פייסבוק. צילום מסך
מקבץ תגובות פייסבוק/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully