וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסמוך להשקה העולמית: GoPro משיקה בישראל מצלמה חדשה

6.4.2018 / 10:59

עד כה המצלמות של חברת GoPro לא היו מונגשות לכולם ונמכרו במחירים יחסית גבוהים. כעת החברה משיקה בעולם ובישראל את מצלמת ה-Hero עם תג מחיר נמוך, יחסית למצלמות האחרות של החברה

במקביל להשקה העולמית, יבואנית GoPro בישראל, חברת DAA השיקה את המצלמה החדשה "Hero" שמיועדת בעיקר למשפחות, משתמשים צעירים, מטיילים וחובבי פעילויות אקסטרים. המצלמה שנראית כמעט וזהה למצלמת הדגל ה- Hero 6, עולה כמעט מחצית והיא מנגישה את מצלמות המותג לקהל יעד רחב יותר. "מצלמת ה- HERO החדשה תיצור ותלכוד את אותם רגעי שיא במחיר משתלם לאותם משתמשים חדשים שטרם הכירו את העולם של GoPro", אמר מוטי קליין, מנהל המכירות ב-DAA.

מצלמת ה-Hero החדשה כוללת מסך מגע בגודל 2 אינץ', חיישן של עשרה מגה פיקסל בצילום סטילס ווידאו ברזולוציה של Full HD ו-60 פריימים לשנייה או QHD ו-30 פריימים לשנייה ומייצב וידאו פנימי. עוד תומכת המצלמה בקישוריות בלוטוס ואינטרנט אלחוטי, הוראות קוליות, בדומה למצלמות הדגל, ה-Hero 5 וה-Hero 6 ועמידות מפני נפילות, זעזועים, תנאי מזג אוויר קיצוניים ומים עד עומק של 10 מטרים.

גופרו Hero החדשה.
"מיועדת בעיקר למשפחות, משתמשים צעירים, מטיילים וחובבי פעילויות אקסטרים"

ה-Hero החדשה תומכת בכל אביזרי ה-GoPro הקיימים ותומכת באפליקצייה לסמארטפון. זוהי מצלמת הגופרו החדשה הזולה ביותר שניתן למצוא. היא זמינה כבר עכשיו בחנויות במחיר מומלץ לצרכן של 1,099 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully