וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה האמת על אתגר הסנפת הקונדומים המסוכן

8.4.2018 / 9:43

מצגת שנערכה בבית ספר בסן אנטוניו על טרנד של הסנפת קונדומים ביוטיוב, הסעירה את ארה"ב וסיפקה כותרות בכל העולם כמו "הסיוט הגדול של כל הורה", עד שהסתבר שהטרנד הזה לא באמת קיים

אתר רשמי

חבורה קטנה של הורים ומורים בסן אנטוניו נבהלו ממה שהם ראו במהלך מצגת של בית ספר מקומי בחודש שעבר. זה נקרא "אתגר הקונדומים", טרנד מסוכן שהתפשט ביוטיוב בו בני נוער מסניפים קונדומים דרך האף ומוציאים אותם דרך הפה. עבור ההורים בבית הספר הזה זו היתה קריאת השכמה מלחיצה, הצצה למה שבני נוער עלולים לעשות ברשת רק כדי למשוך תשומת לב. המצגת הזו גרמה לפאניקה ובהלה לא רק בקרב ההורים של התלמידים בבית הספר, אלא גם גרמה לכותרות מלחיצות במדיה המקומית כמו "הסיוט הכי גדול של כל הורה", ו"הטרנד המסוכן האחרון ברשת החברתית". המסר שהועבר הוא שבני נוער בימינו עושים דברים ממש מטופשים כדי למשוך תשומת לב.

מסניפים קונדומים. אתר רשמי
מסניפים קונדומים - אבל כבר לא/אתר רשמי

אולם, יש רק בעיה אחת קטנה: הכותרות הללו היו פשוט לא נכונות. הדבר היחיד שהפך ויראלי באתגר הקונדומים הזה היה הפאניקה בעקבות הרעיון שבני נוער עושים את זה. בתוך ימים ספורים, הסיפור הזה הופץ ועבר מדיווחים בחדשות המקומיות, לפרסומים בכל ארה"ב וגם ברחבי העולם, כשכולם מזהירים מהאתגר. הבעייה היחידה? האתגר הזה כבר לא קיים.

מסתבר שבארה"ב איתרו רק מקרה אחד של שאיפת קונדומים בחמש השנים האחרונות ושהטרנד הזה היה פופולארי לתקופה קצרה רק ב-2013. "המילה טרנד היא הכי חשובה באספקט של הסיפורים הללו", אמר אלכס קאסבפראק, כתב מקומי, שהסביר ש"אתגר הקונדומים" הוא דיווח שגוי. ילדים אומנם עשו את זה ביוטיוב בעבר וזה מאוד מסוכן, אבל קאסבפראק היה המום מה"מהירות שבה מישהו יסעיר את העולם בגלל "טרנד" שלא קיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עוד קצת מה"טרנד" המטופש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully