וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בפייסבוק: למחוק הודעות שהגיעו ליעד - בדיוק כמו בווטסאפ

8.4.2018 / 8:51

במטה פייסבוק אין יום ללא מנוחה. הפעם החברה הצליחה להסתבך אחרי ששורה של בכירים בחברה מחקו הודעות שכבר הגיעו ליעד, בדיוק כמו בווטסאפ. בפייסבוק הודו ומסרו כי הפיצ'ר שהיה עד כה סודי, בדרך אל כולם

חמש עובדות על פייסבוק/מערכת "אסור לפספס"

הסערה סביב הרשת החברתית הגדולה בעולם מסרבת לדעוך; הפעם החברה הצליחה להסתבך אחרי שמשתמשים דיווחו על הודעות שנעלמו לאחר התכתבות עם בכירים בחברה, לרבות מארק צוקרברג, המייסד והמנכ"ל. מהפרשה החדשה עולה כי צוקרברג ובכירי פייסבוק נהגו למחוק הודעות פרטיות שנשלחו מהם למשתמשים. ההודעות עצמן נמחקו מהתיבה כאילו מעולם לא נשלחו. העיתוי של ההודעות שנעלמו, מגיע ביחד עם הביקורות הנוקבות על פרשת קיימברידג' אנליטיקה, שמצליחה להשאיר את החברה בכותרות באור שלילי.

הפעולה נתפסת אצל משתמשים רבים כהפרת אמון של פייסבוק. במטה החברה אישרו את הדיווחים לאתר הטכנולוגיה Tech Crunch, אחרי שהצליח לשים את ידו על הוכחות המצביעות על כך שהחברה העלימה הודעות רבות. בתגובה, פייסבוק הודתה במחיקת ההודעות ולדבריה, היא עשויה להוסיף את הפיצ'ר הזה לכל המשתמשים. "כעת נעביר את הפיצ'ר של מחיקת ההודעות לכולם. פעולה זו עשויה להימשך קצת זמן, עד שהפיצ'ר יהיה מוכן. בינתיים, לא נמחק שום הודעות של הבכירים. היינו צריכים לעשות זאת מוקדם יותר - ואנו מצטערים שלא עשינו זאת", כתבו בפייסבוק בתגובה לפרשה החדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לדברי החברה, אחרי הפריצה למיילים של סוני בשנת 2014, החברה עשתה שינויים כדי להגן על אמצעי התקשורת של בכיריה. השינויים כללו הגבלות על שמירת ההודעות בתיבת המסנג'ר של מארק צוקרברג. " "עשינו זאת תוך עמידה מלאה בחובות המשפטיות שלנו לשמירת מסרים", בעוד שפייסבוק טרם פירטה כיצד הפיצ'ר החדש יעבוד. עוד הסבירו בפייסבוק כי כבר עכשיו ניתן לשלוח הודעות שיעלמו אחרי פרק זמן שהוגדר מראש. עם זאת, הפיצ'ר זמין רק לשיחות שנפתחו בצ'אטים סודיים ולא בצ'אטים רגילים.

פייסבוק מסנג'ר. ShutterStock
פייסבוק מסנג'ר/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully