וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אייפון עולה באש באמצע מעבדת תיקונים

9.4.2018 / 9:16

סינית שהגיעה למעבדת תיקונים כדי להחליף את סוללת האייפון הניחה אותו על שולחן הטכנאי, וצפתה בו מתפוצץ. הפעם זה נגמר גם בפגיעה

זו לא הפעם הראשונה וכנראה גם לא הפעם האחרונה, שבה סמארטפונים עולים בלהבות. לפעמים הסיבה היא שאנחנו רוצים לחסוך כסף ובוחרים סוללה לא מקורית, או שבחלק מהמקרים, מדובר בתקלה של היצרן כמו במקרה של לגלקסי Note 7 שירד מהמדפים בשל תכנון לקוי של הסוללה.

מרבית המקרים, בהם סמארטפונים התפוצצו, הסתיימו בפציעות קלות בלבד, אך המקרים שבהם הסמארטפון עולה באש, יכולים להוביל גם למוות וזו סכנת חיים של ממש. הפעם תורה של חברת אפל עם האייפון שעל פי הדיווח, לפני כמה ימים התפוצץ בפניה של לקוחה שהגיעה להחליף סוללה במעבדה בסין.

לפי דיווח של הניו-יורק פוסט, אישה הגיעה לפני כמה ימים עם אייפון להחליף את הסוללה באחת מהמעבדות בסין ובעודה יושבת מול הטכנאי ומחכה שיתפנה לטפל בה, התפוצץ האייפון שהיה מונח על השולחן. על פי הסרטון הקצר, נראה שלא נגעה בו כלל, מהרגע שהניחה אותו ועד הרגע שהוא התפוצץ. כתוצאה מהפיצוץ, נפגעה האישה בזרועה וכרגע לא ברור מה הנזק הנוסף שנגרם. בסרטון ניתן לראות שגם הטכנאי שישב מולה ספג חלק מהאש. לפי הדיווחים הרשויות בסין פתחו בחקירה סביב התפוצצות האייפון.

אייפון עולה באש. צילום מסך
"נפגעה האישה בזרועה וכרגע לא ברור מה הנזק הנוסף שנגרם"./צילום מסך

זו לא הפעם הראשונה שבה אייפון התפוצץ ועלה באש. כבר לפני שנה וחצי, ממש בסמוך להשקת צמד מכשירי האייפון 7 וה-7 פלוס, התפוצץ אייפון 7 בתוך הקופסה בזמן שהיה בדרך לאחד מרוכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully