וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מזויף: גם אתם קיבלתם את ההודעה המלחיצה בווטסאפ?

9.4.2018 / 9:23

בימים האחרונים רצה הודעה בווטסאפ על קישור זדוני שנשלח במסווה לסקר "האם ישראל מבצעת פשעי מלחמה". לפי ההודעה, הקישור מוביל להשתלטות על הסמארטפון והמספר שלכם, אבל זה מכתב שרשרת ישן, אל תילחצו

מערכת וואלה!

בימים האחרונים נתקלו ישראלים רבים בהודעת ווטסאפ (שזלגה גם לפייסבוק) על קישור לסקר "האם ישראל מבצעת פשעי מלחמה". אותה הודעה מזהירה שלא ללחוץ על הקישור שמה מדובר בטריק "שלהם" לפי נוסח ההודעה. ההודעה המלאה נשלחה לכאורה מאבי כהן, מפיק ראשי בחדשות ערוץ 1, וכך ניתן גם להבין שמדובר בהודעת שרשרת ישנה שנשלחה לפני ארבע שנים, מכיוון שכיום הערוץ פועל בשמו החדש "כאן". אם קיבלתם את ההודעה המדוברת, היו רגועים: לא מופץ שום סקר וכיום אין דרך להשתלט על המספר שלכם באמצעות שליחת קישור. יתרה מכך, חוץ מלנסות לגרום לפאניקה בקרב מקבלי ההודעה, זוהי לא הודעת "פישינג" שבה מנסים לקבל מכם סיסמאות או פרטים כלשהם.

נוסח ההודעה

"יש איזו הודעה שרצה בווטס אפ בכל הקבוצות שמבקשים להיכנס ללינקים ולהגיב על סקר, האם ישראל מבצעת פשעי מלחמה? בשום פנים ואופן לא להיכנס ללינק שמצורף. מחר אתם בטח תקבלו. זה כבר רץ בכל הקבוצות. לא להיכנס ללינק!!!!!! זה טריק שלהם!!!

העבירו-

לא להיכנס לקישור.. בדיוק עכשיו דיבר האלוף אלמוז שלא לענות למיילים ולקישורים של אל גזירה שלהם...הם ישתלטו לכם על הפלאפון ועל המספר שלכם.

נא להעביר הלאה....

אבי כהן

מפיק ראשי

חדשות ערוץ 1

052-6000-123

avic10@gmail.com

חברים בדוק מגורמי ביטחון.

נא ליידע אנשיכם"

מבדיקה שלנו עולה כי מדובר בהודעת שרשרת ישנה, בת ארבע שנים שהופצה במהלך מלחמת צוק איתן, בשנת 2014. אילו לאור האירועים האחרונים ברצועת עזה, הודעת השרשרת הופצה שוב ובימים האחרונים צוברת תאוצה ומופצת שוב. גם לפני ארבע שנים וגם היום, לא הופץ שום לינק המבקש להגיב על סקר "האם ישראל מבצעת פשעי מלחמה". עוד עולה מהמייל שנכתב לפני ארבע שנים, ששגו בדרגתו של מוטי אלמוז, דובר צה"ל דאז שהיה בדרגת תת אלוף ואילו היום אינו קשור אל דובר צה"ל בצורה ישירה ומשרת בדרגת אלוף כראש אגף כוח אדם. אם קיבלתם את ההודעה המדוברת - הסירו דאגה מליבכם, אין שום סקר שמסתובב בווטסאפ ומנסה להשתלט לכם על הסמארטפון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הודעה בווטסאפ. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"אם קיבלתם את ההודעה המדוברת - הסירו דאגה מליבכם"/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully