וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרה דברים שכל משתמש ספוטיפיי חייב לדעת

9.4.2018 / 16:21

שירות הסטרימינג הפופולרי חוגג חודש ראשון בישראל. אם אתם משתמשים מתחילים, או רוצים להתחיל להשתמש, אספנו עבורכם טיפים שכנראה לא הכרתם באפליקציית הסטרימינג

עריכת וידאו:ניר חן

שירות הסטרימינג הפופולרי עשה עלייה לפני חודשיים וזכה לקבלת פנים חמה בישראל. חוץ מהזרמת מוזיקה, השירות מציע אפשרויות מתקדמות יותר כמו להמשיך לשמוע את המוזיקה במחשב אחרי שהתחלתם בסמארטפון, פלייליסטים חכמים ועוד שלל אפשרויות שנסתרות מהעין של המשתמש. אם אתם משתמשי פרימיום, משתמשים בשירות בגרסה החינמית או שוקלים לעבור לספוטיפיי, אספנו עבורכם עשרה דברים שאתם חייבים לדעת ושיעשו את השירות למתקדם ופשוט הרבה יותר.

להאזין מכל מכשיר

אם יש לכם רמקול חכם, פליסטיישן או אפילו אם אתם רוצים לחבר את הסמארטפון שלכם למערכת ולשלוט עליו מרחוק, תוכלו לעשות זאת באמצעות האפליקציה או דרך הדפדפן - זה פשוט מאוד, ספוטיפיי מזהה את כל ההתקנים שמחוברים לחשבון שלכם, כך לדוגמה אם הפליסטיישן מחובר, תוכלו לשלוט עליו דרך הסמארטפון שלכם ולחילופין. חפשו את אייקון המחשב והרמקול, לחצו עליו ובחרו את מקור השמע שאליו תרצו להזרים את המוזיקה. כך ניתן גם להאזין למוזיקה בסמארטפון ולהמשיך להאזין מאותה הנקודה בדיוק דרך הרמקול בסלון.

האזינו לאיכות הגבוהה ביותר

משום מה איכות השמע בהגדרות ברירת המחדל של ספוטיפיי היא לא הגבוהה ביותר. משתמשי פרימיום יכולים לבחור באיזו איכות הם רוצים להאזין, איכות נורמלית של 96 קילו-ביט, איכות גבוהה של 160 קילו-ביט או איכות הכי טובה של 320 קילו-ביט. למרות האיכות הגבוהה, בשירות Deezer המתחרה יש איכות גבוהה יותר. כדי לשפר את האיכות בספוטיפיי, היכנסו בסמארטפון לספריה שלכם, לחצו על האייקון של גלגל השיניים ולחצו על איכות השמע. שם תוכלו לשנות את האיכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
איכות שמע בספוטיפיי. צילום מסך, צילום מסך
"משתמשי פרימיום יכולים לבחור באיזו איכות הם רוצים להאזין"./צילום מסך, צילום מסך

סנכרנו את שאזאם עם ספוטיפיי

אפליקציית זיהוי ואיתור השירים מאפשרת לכם לסנכרן את רשימת השירים שאיתרתם בפלייליסט בשם "שאזאם". כל מה שאתם צריכים זה רק להגדיר בשאזם את חשבון הספוטיפיי שלכם והשירים יעברו אל הפלייליסט החדש בצורה אוטומטית.

שאזם וספוטיפיי. צילום מסך
"השירים יעברו אל הפלייליסט החדש בצורה אוטומטית"./צילום מסך

משתמשים בשירות האזנה אחר? יבאו את הפלייליסט שלכם לספוטיפיי

אחד מהשיקולים המרכזיים של מעבר משירות מוזיקה אחד לאחר הוא הזמן שתצטרכו להשקיע בשחזור הפלייליסט הארוך שטיפחתם במשך שנים. במיוחד בשביל זה פיתחו כלי שמסנכרן רשימות השמעה במגוון רחב של שירותי מוזיקה כמו דיזר, אפל מיוזיק, יוטיוב, טידל, סאונד קלאוד ועוד. השירות מאפשר העתקת פלייליסטים שיצרתם, שירים ואלבומים שלמים. השירות מציע גירסה חינמית שתדרוש מכם העברה של פלייליסט בודד בכל פעם או גרסה בתשלום של כמה דולרים בודדים באמצעותה הפלטפורמה תבצע את כל העברת התוכן בלחיצת כפתור.

https://soundiiz.com

העתקת שירים לספוטיפיי. צילום מסך, צילום מסך
"השירות מאפשר העתקת פלייליסטים שיצרתם, שירים ואלבומים שלמים"./צילום מסך, צילום מסך

האזינו למוזיקה של החברים שלכם

ספוטיפיי מאפשרת לעקוב אחרי כל החברים בפייסבוק ולראות למה הם מאזינים, את הפלייליסטים הציבוריים שלהם ועוד. כדי לחבר את פייסבוק לספוטיפיי, היכנסו לספריה שלכם, לחצו על ההגדרות ובחרו ברשת חברתית. אחרי שחיברתם בין ספוטיפיי לפייסבוק, חזרו לספריית המוזיקה ולחצו על התמונה שלכם. שם תראו כפתור בשם Find Friends (מצא חברים) ותוכלו לראות מי מהחברים שלכם משתמש בספוטיפיי, להוסיף אותו או את כל החברים ביחד וגם לראות למה הם מאזינים.

ואם כבר, אתם מוזמנים להאזין לפלייליסט המתעדכן של וואלה

חברו את Waze וספוטיפיי

waze מציעה אינטגרציה עם ספוטיפיי בגרסה האחרונה של אפליקציית הניווט. חפשו את האייקון של ספוטיפיי מתחת לאייקון החיפוש הקולי ב-Waze. במידה ולא מצאתם אותו, היכנסו להגדרות, לשונית "ספוטיפיי" והדליקו את האופציה של "התחבר לספוטיפיי"; משם תהליך החיבור הוא מהיר מאוד. האינטגרציה בין האפליקציות באה לידי ביטוי בכך שתוכלו לראות את השיר המתנגן ב-Waze וגם לקבל גישה מהירה ונוחה לעצור, להעביר או להחזיר את השיר, כמובן בהנחה שאתם לא נוהגים. בספוטיפיי תוכלו לקבל את הוראות הניווט בתוך האפליקציה.

ספוטיפיי וייז. מייקי לוי, צילום מסך
"האינטגרציה בין האפליקציות באה לידי ביטוי בכך שתוכלו לראות את השיר המתנגן ב-Waze וגם לקבל גישה מהירה ונוחה לעצור, להעביר או להחזיר את השיר"./צילום מסך, מייקי לוי

הסתירו את המוזיקה שלכם מהחברים

בספוטיפיי מאמינים בשיתופיות של המוזיקה שלכם כך שכל החברים שלכם יוכלו לראות למה אתם מאזינים. לפעמים לא כולם צריכים לדעת את הסטיות שלכם בתחום המוזיקה, או שאתם מתביישים לשתף את הבחירה המוזיקלית שלכם עם החברים. כדי שתרגישו בנוח להאזין למה שאתם רוצים, מבלי שהחברים יראו, תוכלו להעביר את מצב האזנה לפרטי. כדי לעשות זאת לחצו על הספריה שלכם, פתחו את ההגדרות ובחרו ב-Social, שם הדליקו את Private Session (סשן פרטי) ותהנו מפרטיות מוחלטת. ברגע שהדלקתם את הסשן הפרטי, הוא תקף לשש שעות בלבד ותקבלו חיווי בתחתית האפליקציה בזמן שהוא פועל.

פתחו פלייליסטים קבוצתיים

נוסעים עם החברים לאילת ורוצים לפתוח פלייליסט קבוצתי שיושמע ברכב, וכל אחד יוכל להשפיע עליו, או שסתם רוצים לעשות פלייליסט שלכם יחד עם כל החברים? ספוטיפיי מאפשרת את זה בצורה די פשוטה. בסמארטפון היכנסו לספריה שלכם, לחצו על פלייליסטים, בחרו את הפלייליסט שאתם רוצים שיהיה שיתופי (כלומר שכל אחד יוכל לערוך ולהוסיף שירים) - לחצו עליו ואחר כך לחצו על שלוש הנקודות. שם לחצו על "הפוך את הפלייליסט לשיתופי" או באנגלית Make collaborative, לחצו על שלוש הנקודות בסמארטפון, או על המקש הימני בעכבר המחשב (בזמן שאתם מצביעים על שם הפלייליסט), העתיקו את הקישור לפלייליסט והפיצו אותו בין החברים.

חפשו הופעות חיות באמצעות ספוטיפיי

בדומה לשאר העולם, ספוטיפיי מציעה גם בישראל צפיה בהופעות החיות שמתרחשות באזור מגוריכם. ניתן להגדיר מיקום, כמו תל אביב ולצפות תחילה בהופעות חיות שמומלצות לפי הפלייליסט שלכם ואחר כך ברשימת הופעות חיות על יד האזור שבחרתם, במקרה שלנו זה על יד תל אביב. ניתן גם לרכוש כרטיסים באמצעות פיצ'ר חיפוש ההופעות, ישירות מהאתר הרשמי.

פלייליסטים ספוטיפיי. צילום מסך
"ניתן גם לרכוש כרטיסים באמצעות פיצ'ר חיפוש ההופעות"./צילום מסך

ספוטיפיי מחביאה פלייליסטים שמתאימים לכל פעילות

ריצה, גיימינג, קריאה וכל מצב אחר. ספוטיפיי התאימה פלייליסטים לכל פעילות שאתם עושים, בין אם זה משחקים במחשב או בפליסטיישן או רצים. ספוטיפיי התאימה פלייליסטים לריצה על פי קצב הלב או לפי המשחק שאתם משחקים. כדי למצוא את הפלייליסטים המותאמים לפעילות, פשוט חפשו את שם הפעילות בשורת החיפוש. לדוגמה, gaming או running. האזנה נעימה!

פלייליסט ספוטיפיי. צילום מסך, צילום מסך
"ספוטיפיי התאימה פלייליסטים לריצה על פי קצב הלב"./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully