וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת סלולרית חדשה: שיחות חופשי ו-10 גיגה ב-19.90 לחודש

10.4.2018 / 11:17

חברת אקספון השיקה את מותג We4G, רשת סלולרית שישית שתפעל בישראל. הרשת מסתמכת ברובה על התשתיות של סלקום וב-We4G יציעו בשלב זה שתי חבילות בלבד

רשת סלולרית we4g. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
רשת סלולרית we4g/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

בזמן ששוק הסלולר בישראל צפוף מתמיד, חברת אקספון השיקה את מותג We4G. רשת סלולרית חדשה שמצטרפת אל עוד חמש רשתות שפועלות כיום, לצד הרשתות הווירטואליות שפועלות על תשתיות קיימות כמו רמי לוי, היי מובייל, יופון ו-012. אולם הרשת החדשה מסתמכת ברובה על התשתית של סלקום, אף על פי שהחברה זכתה במכרז של משרד התקשורת המעניק לה תדר דור רביעי, מה שיאפשר לה לפעול בצורה עצמאית ולפרוס אנטנות בעצמה בהמשך. החברה תציע בשלב הראשון שתי חבילות כאשר אחת מהן מציעה מחיר קבוע לכל החיים לרגל תקופת ההשקה. "אני לא מאמין בגישה של התחכמות עם הלקוחות, אלא בהוגנות ושקיפות, תוך מתן מענה מדויק ונכון לצרכיהם. זה הקו שהנחה אותנו בבניית החבילות בארץ ובחו"ל וכן בבניית אתר האינטרנט והשירות ללקוחותינו", אמר במהלך מסיבת העיתונאים יעקב נדבורני, מנכ"ל החברה.

החברה תציע שתי חבילות: הראשונה במחיר קבוע למשך שנתיים של 19 שקלים עם שיחות ללא הגבלה ו-10 גיגה גלישה. החבילה השנייה לרגל ההשקה תעלה 29 שקלים עם מחיר קבוע לכל החיים ותציע שיחות ללא הגבלה ו-40 גיגה גלישה. לאחר תקופת ההשקה, החברה תפרסם את המחיר המעודכן לאותה החבילה ובהמשך גם תציע חבילות נוספות. עוד ב-We4G מציעים חבילת אינטרנט "לואו קוסט", לדברי החברה במחיר של 49 שקלים עבור 750 מגה או 89 שקלים עבור נפח גלישה של 1 גיגה.

מעבר לחבילות, המשתמשים שיצטרפו לשירות יצטרכו לשלם 19.9 שקלים עבור הסים בתשלום חד פעמי ובמידה וירצו משלוח עם שליח תוך 24 שעות, יאלצו לשלם 19.9 שקלים נוספים עבור המשלוח.

לצד שירות הלקוחות הטלפוני, החברה תפעיל ערוצי שירות נוספים שיעבדו 24 שעות ,5 ימים בשבוע באמצעות סמס, צ'אט אינטרנטי, פייסבוק ואימייל. עוד מסרו במהלך מסיבת העיתונאים כי תהליך ההתנתקות מהחברה יבוצע על ידי כפתור באתר של החברה ויבוצע מידית. ניתן להצטרף אל הרשת הסלולרית דרך האתר או במוקד הטלפוני.

רשת סלולרית חדשה we4g. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"חבילת סלולר עם מחיר קבוע לכל החיים"/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

לצד שירות הלקוחות הטלפוני, החברה תפעיל ערוצי שירות נוספים שיעבדו 24 שעות באמצעות סמס, צ'אט אינטרנטי, פייסבוק ואימייל. עוד מסרו במהלך מסיבת העיתונאים כי תהליך ההתנתקות מהחברה יבוצע על ידי כפתור באתר של החברה ויבוצע מידית. ניתן להצטרף אל הרשת הסלולרית דרך האתר או במוקד הטלפוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully