וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פרופיל הפייסבוק שלכם הוא אחד מ-87 המיליון שנוצלו? בדקו

10.4.2018 / 13:17

שעות לפני השימוע של מארק צוקרברג בסנאט, פייסבוק העלתה דף יעודי שבו כל אחד יוכל לבדוק האם נעשה שימוש בפרטים האישיים שלו במסגרת פרשת הפרטיות החומרה

עריכת וידאו:ניר חן

בעוד שמארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד הרשת החברתית פייסבוק צפוי להעיד הערב בפני ועדה בסנאט על פרשת הפרטיות הגדולה ביותר בתולדות החברה, "קיימברידג' אנליטיקה", בפייסבוק שיחררו עמוד ייעודי שבו תוכלו לדעת האם חברת הייעוץ הפוליטי עשתה שימוש בפרטים האישיים שלכם. חברת הייעוץ עבדה עבור טראמפ בקמפיין הבחירות ועל פי הפרסומים, ניסתה להשפיע על הבחירות בארצות הברית.

קיימברידג' אנליטיקה פייסבוק. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
"בדקו האם המידע שלכם שותף עם קיימברידג' אנליטיקה"/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

בפייסבוק החלו להודיע באופן אישי לכל 87 מיליון המשתמשים שנעשה שימוש בפרטיהם האישיים במסגרת הפרשה. ההודעה מופיעה אצל המשתמשים על גבי הניוז פיד ומסבירה גם כיצד להגן על חשבון הפייסבוק. במקביל, פייסבוק העלתה עמוד ייעודי שבו יוכלו המשתמשים לראות האם פרטיהם נחשפו מבלי לחכות להודעה. ""לאחרונה שיתפנו מידע על ניצול לרעה של חשבונות פייסבוק פרטיים על ידי אפליקציות ואתרי אינטרנט.", כתבו בדף. " כמו כן, שיתפנו תוכניות כיצד אנחנו פועלים כדי למנוע זאת בעתיד. בדקו האם המידע שלכם שותף עם קיימברידג' אנליטיקה, על ידי יישום "זה החיים הדיגיטליים שלכם". על פי הדף הייעודי, במידה ואתם או אפילו מהחברים שלכם חיברתם את חשבון הפייסבוק אל תוכנה בשם "This Is Your Digital Life", אז ככל הנראה, הפרטים האישיים שלכם הועברו אל חברת הייעוץ הבריטית, למרות שלא . כדי לבדוק האם הפרטים שלכם הועברו, לחצו כאן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

זוהי פרשת הפרטיות הגדולה ביותר בתולדות פייסבוק, שבה נעשה שימוש בפרטיהם של 87 מיליון משתמשים על מנת להשפיע על הבחירות בארצות הברית. בתגובה, מניית החברה צנחה, פייסבוק נקטה בצעדים כדי להגן על פרטיות המשתמשים וברשויות בארצות הברית וברחבי העולם, לרבות ישראל, עתידים לחקור את פייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully