וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרחפן הכי זול של DJI נחת בישראל

11.4.2018 / 10:09

כבר לא צריך לשבור קופת חיסכון: יבאונית DJI בישראל השיקה את הרחפן Tello שמגיעה עם הטכולוגיות של הרחפנים היקרים אך במחיר של כמה מאות שקלים לצד הרחפן הציגה מייצב לסמארטפון

חברת בנדא מגנטיק, יבואנית ומפיצה של DJI בישראל, השיקה את ה-DJI Tello, רחפן שעלותו כמה מאות שקלים, בניגוד לרחפנים האחרים של החברה, שנמכרו באלפי שקלים. הרחפן החדש הוא פרי שיתוף פעולה עם חברת אינטל וחברת RYZE המאפשר לדברי DJI, צילומים איכותיים ושיתוף קל ומהיר ברשתות החברתיות. עוד הציגה בנדא בישראל את ה-OSMO Mobile 2, מייצב צילום שהופך כל סמארטפון לציוד צילום מקצועי המאפשר תוצאות איכותיות בניידות מרבית.

הרחפן החדש של DJI מביא את התכונות המתקדמות שהיו עד כה בלעדיות לרחפנים היקרים יותר כמו צילום 360, מצב לימוד ל"טייס חדש", תמיכה במשקפי מציאות מדומה, מערכת DJI Flight Tech לטיסה יציבה, המראה ונחיתה מכף היד, 2 אנטנות לשידור וידאו יציב ועוד. ל-Tello טווח טיסה של עד 100 מטרים וחיי סוללה של עד 13 דקות. הוא זמין בחנויות וברשתות הנבחרות במחיר מומלץ לצרכן של 599 שקלים עם אחריות ושירות מלאים לשנה.

רחפנים DJI. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"הרחפן הזול ביותר של DJI עכשיו בישראל"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

עוד הציגה בנדא את ה-Osmo Mobile 2, הדור הבא בסדרת מייצבי הצילום של DJI. ה-Osmo 2 מאפשר שליטה מדויקת והופכת כל סמארטפון לציוד צילום מקצועי ומאפשר תוצאות איכותיות בניידות מרבית ומחיר משתלם, לדברי החברה. מייצב הצילום מאפשר צילום פנורמי, צילום בהילוך איטי, מעקב אחר אובייקט ואפשרות שידור Live לרשתות חברתיות. מייצב הצילום שוקל 450 גרם בלבד ואורך חיי הסוללה שלו מאפשרים שימוש של עד 15 שעות. מייצב הצילום יהיה זמין בחנויות וברשתות המתמחות במהלך השבועיים הקרובים, במחיר מומלץ לצרכן של 699 שקלים עם אחריות לשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully