וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה חדשה ב-Galaxy S9: "לא ניתן לנהל שיחה יותר מחצי דקה"

11.4.2018 / 11:53

אחרי דיווחים רבים שהמסך לא הגיב ושלא ניתן להקליט שיחות, תקלה חדשה במכשיר הדגל: משתמשים רבים מדווחים על ניתוקי שיחות

משתמשים בעולם ובישראל מדווחים על שיחות שמתנתקות במכשיר הדגל של חברת סמסונג, Galaxy S9. "מיליון תקלות אני לא יכולה לנהל שיחה יותר מחצי דקה ברציפות ללא ניתוק" כתבה אחת הרוכשות בעמוד הפייסבוק של סאני, יבאונית סמסונג בישראל. עוד כתבה: "היו שם שני עובדים צעירים שכל מה שהם עשו זה להגיד לי שהם יעשו לי עדכון תוכנה ושאני צריכה לקנות בחנות שלהם כרטיס זיכרון כדי לגבות. שילמתי 4000 שח ועכשיו צריכה לשלם מעבר לעלויות הגעה לסניף גם על זה. אז בואו אספר לכם- עדכון התוכנה גם לא אפקטיבי!!".

סמסונג גלקסי S9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
סמסונג גלקסי S9/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

זו לא התקלה הראשונה של מכשיר הדגל החדש של סמסונג, שכן בעבר משתמשים דיווחו על כך שהמסך לא מגיב למגע ועל כך שלא ניתן להקליט שיחות במכשיר הדגל. גלקסי S9 הושק בישראל בסמוך להשקה העולמית ושבוע אחרי ההכרזה בברצלונה. המכשיר שנראה זהה למכשיר הדגל הקודם, מציע שיפורים בעיקר במצלמה.

בעמוד הפייסבוק של סאני כתבו אנשים רבים שחווים את התקלה: "לא לקנות גלקסי s9 יש תקלה בשיחות שאין לך כרגע פתרון. הפתרון שאמרו לי זה שיצא בימים הקרובים עדכון גרסא שיפתור את זה וגם אחרי שעשיתי עדכון גרסא זה לא פתר את הבעיה אז הם אמרו לי לחכות לעוד עדכון גרסא שיצא בימים הקרובים".

עוד כתבו בעמוד: "חברים תיזהרו!!!!!! שלא תעזו לקנות את גלקסי s9, פשוט בושה- אני קונה פלאפון חדש ממיטב כספי, מיליון תקלות אני לא יכולה לנהל שיחה יותר מחצי דקה ברציפות ללא ניתוק."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תלונות galaxy s9. צילום מסך, צילום מסך
"משתמשים בעולם ובישראל מדווחים על שיחות שמתנתקות במכשיר הדגל של חברת סמסונג"./צילום מסך, צילום מסך

מסמסונג ישראל נמסר: "בסמסונג, שביעות רצון של הלקוחות היא ערך עליון ואנו שואפים לספק את החוויה הטובה ביותר ללקוחותינו, תמיד. אנחנו בודקים מספר מצומצם של דיווחים על הפסקות שמע של מספר שניות במהלך שיחה במכשירי גלקסי S9 / S9 + ומעודדים כל לקוח שחווה קשיים או יש לו שאלות לפנות אלינו באופן ישיר במספר *6963" המספר: כוכבית, שש-תשע-שש-שלוש".

סאני יבאונית סמסונג הגיבה בעמוד הפייסבוק ומסרה ללקוחות: "סמסונג הוציאה עדכון תוכנה שבא לטפל בבעית היציבות בזמן שיחות. אנחנו ממשיכים לעקוב אחר ביצועי המכשירים לאחר עדכון הגרסה ונדאג לספק פיתרון בהקדם ללקוחות שממשיכים לחוות תקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully