וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצה ליוטיוב העלימה את הסרטון הנצפה ביותר

11.4.2018 / 15:30

בגלל מתקפת האקרים: הסרטון הנצפה ביותר ביוטיוב נעלם למשך כמה שעות. בסרטונים נוספים הוסיפו האקרים את הכיתוב "שחררו את פלסטין"

הסרטון הנצפה ביותר ביותר "דספסיטו" עם חמש מיליארד צפיות, הוסר מיוטיוב בגלל האקרים. אל הסרטון הצטרפו עוד שורה של אמנים שהסרטונים שלהם נפגעו כמו כריס בראון, טיילור סוויפט, סלינה גומז, דרייק, קייטי פרי ועוד. כל הסרטונים הועלו אל החשבון של VEVO שנפל אמש קורבן לפריצת האקרים. האתר וערוץ היוטיוב של VEVO הינו תוצר של שיתוף פעולה בין מספר חברות ענקיות בתעשיית המוזיקה כמו סוני מיוזיק, יוניברסל מיוזיק ועוד.

יוטיוב דספסיטו. צילום מסך, צילום מסך
יוטיוב דספסיטו/צילום מסך, צילום מסך

בסרטון "דספסיטו" שינו האקרים את התמונה המקדימה בעמוד החיפוש של השיר אל תמונה של סצנה מתוך הסדרה הספרדית "Money Heist". בשירים אחרים כמו שירים של אדל, שינו האקרים את השם של הסרטונים והוסיפו את הכינוי שלהם אל תחילת שם הסרטון. בחלק נוסף מהסרטונים הוסיפו את הכיתוב "שחררו את פלסטין". לא ברור כיצד האקרים השיגו גישה לחשבון של VEVO, אך אחד האקרים טען בעמוד הטוויטר שלו כי השתמש בסקריפט שבנה על מנת לשנות את שמות הסרטונים. הוא הוסיף: "אל תשפטו אותי, אני אוהב את יוטיוב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סרטון של שאקירה שנפרץ. צילום מסך, צילום מסך
"שחררו את פלסטין", הסרטון של שאקירה שנפרץ/צילום מסך, צילום מסך

כתוצאה מהפריצה הסרטון "דספסיטו" ושירים נוספים הורדו מיוטיוב למשך כמה שעות. מאז הסרטונים חזרו והם זמינים לצפייה. ב-VEVO אישרו את הפרטים ומסרו: "אנחנו יכולים לאשר שמספר סרטונים היו קורבן לפריצה. אנחנו עובדים כדי לתקן את זה ולסדר את כל הסרטונים עד שהם יחזרו להתנגן בצורה מלאה. אנחנו ממשיכים לבדוק ולחקור את מקור הפריצה".

מיוטיוב נמסר: אחרי שזיהינו פעילות חשודה בכמות גדולה של סרטונים בערוץ של VEVO, עבדנו מהר עם השותפים שלנו כדי לחסום את הגישה לחשבון, בזמן שבדקנו את הנושא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully