וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלפתם מסך במעבדה פרטית? אל תעדכנו לגרסה החדשה!

12.4.2018 / 9:28

אפל החלה במפתיע לחסום את המסכים שהוחלפו במעבדות פרטיות החל מעדכון הגרסה האחרון. לא ברור האם מדובר בתקלה בגרסה החדשה או במעשה מכוון

יש לכם אייפון 8 שהספקתם כבר להחליף לו את המסך במעבדה לא רשמית? כדאי מאוד שלא תעדכנו לעדכון התוכנה האחרון iOS 11.3 אחרת המסך יפסיק לעבוד. על פי דיווחים של האתר MotherBoard, משתמשים שהחליפו את המסך על ידי מעבדה פרטית במקום אפל, דיווחו שבעדכון תוכנה האחרון iOS 11.3, המסך הפסיק להגיב. העדכון iOS 11.3 מאפשר לצפות באורח חיי הסוללה וגם לבטל את האטת האייפונים, בעקבות הפרשה שנחשפה בדצמבר 2017.

על פי הדיווחים, אחד מבעלי המעבדות הפרטיות בארצות הברית טוען כי אפל ככל הנראה ביצעה זאת במכוון ולא מדובר בתקלה בגרסה. "הלקוחות כועסים עליי", אמר לאתר MotherBoard. "בתקופה האחרונה החזירו לי יותר מ-2,000 מכשירים שהוחלפו להם מסכים וכעת אינם מגיבים". בעל מעבדה פרטית נוספת סיפר כי המסכים מחוברים ללוח האם בעזרת שבב ייעודי הקיים רק במעבדות של אפל או מוסמכות וסיפר כי לפני עדכון הגרסה, לא היה צריך להשתמש בשבבים האלו, אולם נראה שכעת העדכון בודק האם השבב קיים ובמידה שלא - הוא מבטל את המגע במסך.

אייפון 8 פלוס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
אייפון 8 פלוס/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

זוהי אינה הפעם הראשונה שבה אפל מוסיפה רכיבים חומרתיים הבודקים האם החלק מקורי ומאושר על ידי אפל. בעבר הודתה כי נעלה את חיישן טביעות האצבע במכשירי האייפון 5S כאשר זיהתה שהמסך אינו מקורי. עד כה אפל לא התייחסה לדיווחים ולא ברור האם מדובר בתקלה או מעשה מכוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully