וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיחה ממרוקו שעשויה לעלות לכם אלפי שקלים

12.4.2018 / 12:47

ישראלים רבים מדווחים בימים האחרונים על שיחות שהגיעו ממרוקו. מדובר בעוקץ חדש ואם תחזרו למספר, אתם עשויים לשלם עשרות עד אלפי שקלים

בימים האחרונים קיבלו ישראלים שיחה ממספר טלפון המתחיל ב-+212". מדובר בשיחת טלפון שמגיעה ממרוקו ועשויה לעלות לכם אלפי שקלים. השיטה פועלת בדיוק כמו העוקץ הישן של שיחות הטלפון מטונגה והעוקץ משנה שעברה, עם שיחות הטלפון ממלדיביים. מטרתו של העוקץ היא לגבות עשרות ועד אלפי שקלים מכל קורבן שמחזיר שיחה או מספיק לענות בזמן אמת. המספר כאמור הוא מספר שהקידומת שלו היא של מרוקו ומתחילה בספרות 212.

שיחות ממרוקו. צילום מסך
שיחות ממרוקו/צילום מסך

איך זה עובד?

מתקשרים אליכם ממספר מחו"ל ומנתקים לפני שאתם מספיקים לענות. במידה וחזרתם למספר, תגלו שחויבתם בשיחות מאוד יקרות בסכומים של עשרות עד אלפי שקלים, תלוי כמה זמן נשארתם על הקו. ההמלצה היא כמובן לא לחזור למספר לא מוכר מחו"ל ואם אתם רוצים לוודא את המספר: תוכלו לחפש את המספר בגוגל או באפליקציית True Caller.

לעתים קרובות מקבלים כמה שיחות שלא נענו מאותו מספר, כדי לגרום להם לחשוב שמישהו מחפש אותם בדחיפות וכי לא מדובר בטעות במספר. המספרים מהם מחייגים מכונים "שירות נוסף" שעליהם ניתן לגבות תשלום גבוהה (בדומה לשיחות בפרמיום). בחלק מחברות הסלולר פועלים במהירות כדי לחסום את המספרים האלו שמשתנים כל הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully