וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש באינסטגרם שיהפוך את תמונות הסלפי למקצועיות

13.4.2018 / 9:45

אינסטגרם הוציאה עדכון עם אפקט חדש המאפשר צילום תמונות סלפי, בדיוק כמו במכשירי הדגל החדשים. לצד האפקט, הוסיפה אינסטגרם סטיקר חדש

לרשת החברתית הפופולרית אינסטגרם יש כבר חצי מיליארד משתמשים ויש מי שחושב שמדובר ברשת החברתית שעשויה להחליף את פייסבוק. באינסטגרם מנסים להוסיף ערך מוסף אל המצלמה ומפתחים אלגוריתמים שישפרו את הצילום, לדוגמה אם תנסו לצלם תמונה בתנאי תאורה חשוכים, תגלו שהצילום בסטורי באינסטגרם עשוי להיות טוב יותר מאשר במצלמה הרגילה. כעת החברה שחררה עדכון חדש המוסיף אפקט שנקרא על ידי אינסטגרם בשם "פוקוס" המאפשר צילום סלפי שבו הרקע מטושטש ואתם בפוקוס.

אינסטגרם פוקוס. צילום מסך, צילום מסך
אינסטגרם פוקוס/צילום מסך, צילום מסך

העדכון החדש שמספרו 39 מביא אל הרשת החברתית את האפקט החדש, "הפוקוס" אל הסטורי. האפקט מאפשר צילום תמונות פורטרט כמו במכשירי הדגל האחרונים. כלומר, ניתן בתוך האינסטגרם לבצע תמונות סלפי כאשר הרקע מטושטש ואילו הפנים בפוקוס. מהניסיון הקצר שלנו עם האפקט החדש, הוא מספק תמונות מצוינות, כאלו שלא נופלות ממכשירי הדגל האחרונים. האפקט זמין במכשירי האייפון 6S לרבות SE ומעלה ובמכשירי אנדרואיד נבחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

העדכון מביא גם סטיקר חדש המאפשר לתייג בתוך הסטורי את החברים. השיטה הישנה עד כה הייתה תיוג של חברים באמצעות טקסט רגיל על גבי התמונה או הוידאו. כעת ניתן לעשות זאת באמצעות הסטיקר החדש. בינתיים הסטיקר זמין רק במכשירי IOS וצפוי להגיע בימים הקרובים גם אל מכשירי האנדרואיד.

איך להשתמש באפקט החדש?

קודם כל ודאו שאתם משתמשים בגרסת האינסטגרם העדכנית, כדי לעשות זאת גשו אל חנות האפליקציה ובדקו האם מחכה לכם עדכון. באם כן, עדכנו ואם לא, סביר להניח שהאפליקציה עודכנה. אחר כך גשו אל האינסטגרם ולחצו על האייקון של המצלמה בחלקו העליון, כלומר פתחו את הסטורי. בחלקו התחתון תראו כל מצבי הצילום הזמינים ועברו ביניהם עד שתמצאו את המצב "פוקוס" שנמצא ליד SuperZoom.

סטיקר אינסטגרם. צילום מסך
סטיקר אינסטגרם/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully