וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט ברוסיה הורה על חסימה מיידית של טלגרם

13.4.2018 / 13:02

בחודשים האחרונים רוסיה ניהלה מאבק נגד אפליקציית המסרים טלגרם, לאחר שזו סירבה להעניק גישה חופשית להודעות ולהצפנות

בית המשפט ברוסיה פסק כי אפליקציית ההודעות טלגרם תחסם בגבולות המדינה באופן מיידי. בתיק שהוגש לבית המשפט, מסר הגוף המפקח על כלי התקשורת "רוסקומנדזור" כי טלגרם לא עמדה בדרישות החוקיות כמפיצת מידע. בהודעה שמסר עורך הדין של טלגרם אמר: "שירות הביטחון הרוסי דרש מאיתנו לספק גישה להודעות פרטיות של משתמשים, אנחונ לא יכולים למלא את הדרישות האלו באופן טכני וחוקי". עוד אמר שהניסיון של רוסיה לחסום את האפליקציה, היה "חסר בסיס". באוקטובר 2017 נקנסה החברה בסכום של 14 אלף דולר אחרי שלא סיפקה את מפתחות ההצפנה לממשל הרוסי

הבקשה של שירות הבטחון הפדרלי ברוסיה לקבל גישה חופשית לכל המידע בטלגרם, השיחות וההצפנות, הגיעה לאחר חוק שחוקקו ברוסיה במהלך 2016 כחלק מחוקים נגד טרור. באחד מהחוקים, דרש הממשל הרוסי גישה חופשית לכל אפליקציות המסרים, לרבות המפתחות להצפנות ההודעות.

טלגרם. צילום מסך
"באחד מהחוקים, דרש הממשל הרוסי גישה חופשית לכל אפליקציות המסרים"/צילום מסך

המשפט ברוסיה נערך ללא צוות ההגנה של טלגרם ונמשך פחות מ-20 דקות. במהלכו הורההשופט על חסימה מיידית ועוד במהלך המשפט טענו כי "המידע המפוצץ בטלגרם עשוי להכיל הודעות טרור שעשויות לאיים על רוסיה ועל כל תושביה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טלגרם לאחרונה דיווחה על 200 מיליון משתמשים פעילים, בתוך גבולות רוסיה לטלגרם יש 10 מיליון משתמשים. עוד לאחרונה גייסה 1.7 מיליארד דולר באמצעות מטבע וירטואלי בשם "גרם" שבאמצעותו, מתכננת החברה הפעלת שירות תשלומים עתידי בתוך האפליקציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully