וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר פרידה: נחשף התאריך שבו תסגר חנות האייטונס

13.4.2018 / 14:00

בעבר דווח כי חנות המוזיקה אייטונס עשויה להיסגר וכעת נראה שנחשף התאריך. חנות המוזיקה של אפל שינתה את הדרך שבו רכשנו והאזנו למוזיקה

זה שיר פרידה: 17 שנה לאחר שהשיקה את חנות המוזיקה אייטונס וחוללה מהפכה בתחום ובאופן שבו האזנו ורכשנו מוזיקה חוקית, נראה שלאפל כבר יש תאריך שבו תסגור סופית את חנות האייטונס. על פי מקורות בכירים בתעשיית המוזיקה, השירות ייסגר ב-31/3/2019. כלומר, בעוד פחות משנה. על פי הדיווחים, הסיבה לסגירת חנות המוזיקה, היא כדי שבאפל יוכלו להתמקד בעיקר במודל של מנויים בתשלום חודשי, כמו שירות המוזיקה הקיים, אפל מיוזיק.

בעבר הכחישה חברת אפל כי בכוונתה לסגור את חנות המוזיקה, אך נראה כי כבר אין מקום לספקות וכל הדיווחים מצביעים על כך שהחנות בסופו של דבר, תיסגר. לפני שלושה חודשים החלו דיווחים ראשוניים בנושא, כאשר התקבל מייל מכתובת החברה כשעליו חתום הצוות של אפל מיוזיק. "אנשים פשוט לא מורידים יותר מוזיקה למכשיר שלהם. כבר אין רווחים בשירות הזה", סיפר בכיר בתעשייה ל-BBC. עוד מקור סיפר "זה ברור שסטרימינג זה העתיד. אפל רוצה לדחוף אנשים כדי שיעשו מנויים"

כאשר המהלך יצא לפועל, המשתמשים צפויים לקבל התראה של מספר שבועות בטרם תיסגר החנות. המשתמשים שכבר הורידו והספיקו לרכוש מוזיקה, יוכלו להוריד את הקבצים מחדש ואפשרות זו תהיה זמינה עבורם בכל עת. עם זאת, חשוב לציין כי מדובר כרגע רק על חנות המוזיקה בחנות האייטונס ואילו האופציה להשכיר ולרכוש סרטים וסדרות תמשיך להיות זמינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully