וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבוע הקרוב בלבד: נשיא המדינה ינווט אתכם הביתה

15.4.2018 / 7:05

לרגל חגיגות יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, חברת וייז ונשיא המדינה חברו יחדיו ובשבוע הקרוב תוכלו להשתמש בהנחיות הקוליות של נשיא המדינה, רובי (ראובן) ריבלין

לרגל חגיגות יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל הקליט נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, בקולו את הנחיות הניווט לנהגים באפליקציית Waze. ההנחיות הקוליות של הנשיא ריבלין יהיו זמינות החל מיום רביעי (19.4) ולמשך שבוע ימים בלבד. "כל פתרון טכנולוגי שמסייע לאזרחי ישראל לצאת אל הדרכים היפות של ארצנו ולגלות פינות חמד חדשות משמח אותי", אמר הנשיא. "המיזמים המרגשים ביותר בעיניי הם אלו המפגישים את החדשנות הישראלית פורצת הדרך עם ארצנו הקטנטונת בה מאחורי כל שביל מסתתר גם סיפור. אני מקווה שנסייע יחד לכל אזרח להגיע אל בילוי העצמאות שלו בשמחה ובעיקר, בזהירות", הוסיף הנשיא ריבלין.

ראובן (ריבי) ריבלין וייז. יח"צ,
"חפץ על הכביש – אפנה לשר התחבורה"/יח"צ

את ההנחיות הקוליות הקליט הנשיא בעת ביקור שערך במטה הישראלי של וייז בתל אביב. אם תשתמשו בקולו של הנשיא, תוכלו לשמוע אותו אומר "חפץ על הכביש - אפנה לשר התחבורה" ועוד. גיא ברקוביץ, מנהל האופרציה ב-Waze אמר: " אני גאה ש-Waze היא הפתרון המועדף של למעלה ממאה מיליון משתמשים ברחבי העולם לעקוף את הפקקים בדרך ליעד. שמחנו מאוד לארח את כבוד הנשיא לחגוג אתנו ועם המשתמשים שלנו בארץ את החג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בעבר וייז שיתפה פעולה עם הבדרן קווין הארט כאשר המשתמשים דוברי האנגלית, יכלו לקבל הנחיות קוליות בקולו של הארט. כדי לשנות את ההנחיות הקוליות, לחצו על ההגדרות, הנחיות הקוליות, עברית ובחרו בקול "כבוד הנשיא". עוד וייז מאפשרת הקלטה של הנחיות הקוליות בקולכם. בתפריט בחירת הקולות שנמצא בהגדרות, הנחיות הקוליות, ניתן לבחור ב-"מקליט קול". שם תוכלו להקליט בעצמכם את ההוראות הקוליות וגם לשתף עם חברים ומשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully