וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 10 בצבע חדש דלף לרשת

15.4.2018 / 10:45

בעוד שהאייפון 10 הושק בשני צבעים בלבד, נראה שאפל הכינה כבר בסמוך להשקה בשנה שעברה, תוכנית מגירה של אייפון 10 בצבע חדש. האם אנחנו עשויים לראות אותו בקרוב בחנויות?

בשונה ממכשירי האייפון 8 והאייפון 8 פלוס שהושקו בשלושה צבעים ואליהם הצטרף גם צבע האדום שהושק לפני מספר ימים, נראה שמשתמשי האייפון 10 לא יכולים להיות בררנים יותר מדי מכיוון שאפל מציעה אותו בשני צבעים בלבד: אפור חלל וכסוף. תמונות שדלפו לאחרונה לרשת, מציגות דגם חדש של אייפון 10 בצבע זהב.

בתמונות שדלפו נראה האייפון 10 אצל רשות התקשורת הפדרלית בארצות הברית (FCC). בדיקה אצל רשות התקשורת הפדרלית היא הכרחית וכל סמארטפון רגע לפני שמשווק, עובר אותה. התמונות על פי הפרסומים, צולמו בספטמבר 2017, אולם התפרסמו רק עכשיו. עוד התמונות מראות את מכשיר האייפון 10 בצבע זהב. על פי הדיווחים, לא מדובר במשחקי אור שעיוותו את הצבע אלא באייפון 10 בצבע חדש לגמרי.

אייפון 10 בצבע זהב. FCC, צילום מסך
"לא מדובר במשחקי אור שעיוותו את הצבע"/צילום מסך, FCC

מקורות טוענים כי מדובר במכשיר אב טיפוס שתוכנן להגיע לחנויות בצמוד אל ההשקה העולמית. אולם כפי הנראה עקב סיבות לא ברורות הדבר לא יצא לפועל. עוד עולה מהדיווחים כי האייפון בצבע זהב הגיע עם מסך מסוג LCD ולא OLED בדומה למכשיר הקיים וכי הדגם שרשום בגב המכשיר A1903 לא הגיע לחנויות. ייתכן ואפל עובדת או עבדה בעבר על דגם חדש וזול יותר. גם אם מדובר באייפון שלא יראה אור יום, השמועות העדכניות מצביעות על כך שאפל עשויה להשיק בספטמבר הקרוב גרסה זולה יותר של אייפון 10, שככל הנראה יגיע עם מסך מסוג LCD וכך יוזיל את המחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully