וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב תוכלו למחוק הודעות מייל שנשלחו

15.4.2018 / 15:16

אחרי שנושא הפרטיות עלה לכותרות, נראה שגם גוגל לא זונחת את הנושא ובקרוב עשויה להוסיף אפשרות של מחיקת מיילים שנשלחו ותחסום אפשרות להעתיק או להדפיס הודעות נבחרות

כמה פעמים קרה ששלחתם מייל לנמען הלא נכון או התחרטתם ששלחתם אותו? לאור נושא הפרטיות שעולה לאחרונה רבות, בעיקר בגלל פרשת "קיימברידג' אנליטיקה" שבה מעורבת פייסבוק, נראה שגם גוגל לוקחת את הנושא החשוב לידיים. לפי ההדלפות והפרטים האחרונים, חשבון המייל שלנו בגוגל הולך להשתנות לגמרי. מעבר למראה של החשבון שעתיד להשתנות בשבועות הקרובים, גוגל עשויה להוסיף מצב חדש הנקרא "מצב סודי". המצב החדש יאפשר למשתמשים לשלוח אימיליים שישמידו את עצמם לאחר פרק זמן שהמשתמש יבחר, בדיוק כמו בסנאפצ'אט ובטלגרם.

ג'ימייל חדש. גוגל, צילום מסך
"המצב החדש יאפשר למשתמשים לשלוח אימיליים שישמידו את עצמם לאחר פרק זמן"./צילום מסך, גוגל

על פי אתר Techcrunch שדיווח על המצב החדש, יוכלו המשתמשים לשלוח הודעה עם טיימר שתעלם אחרי זמן שהשולח יבחר, בשונה מהמיילים שנשלחים כיום. האפשרות לא תעבוד כפי שאתם חושבים, כלומר ההודעה לא תמחק מהחשבון אלא תתקבל הודעה עם קישור שפשוט יעלם אחרי פרק הזמן הנבחר. לא ברור כיצד גוגל תאמת את הקישור הזה, מכיוון שזהו יכול להיות פתח להונאות. בחשבון המייל תהיה עדות למייל שנשלח אך התוכן עצמו יהיה בתוך הקישור, שהנמען יוכל לראות רק ברגע שילחץ על הקישור. ההודעות אינן מוצפנות, אך בגוגל עשויים להוסיף אפשרות שתמנע מהמשתמש השני להעתיק את ההודעה או להדפיס אותה. עוד עשויה גוגל להוסיף הודעת סמס עם קוד סודי שרק באמצעותו יכול המשתמש לפתוח את המייל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הממשק החדש של גי'מייל. צילום מסך, צילום מסך
"בחשבון המייל תהיה עדות למייל שנשלח אך התוכן עצמו יהיה בתוך הקישור"/צילום מסך, צילום מסך

חוץ מהוספת אפשרויות האבטחה החדשות, בגוגל מתכננים מתיחת פנים מלאה לשירות, שתאפשר שימוש מהיר וקל מהעיצוב הנוכחי. בין היתר ניתן יהיה להשיב למיילים בצורה מהירה יותר, להשתיק הודעות ותפריט צידי חדש לתזמון אירועים בלוח השנה בזמן קריאת ההודעות. בשבועות הקרובים המשתמשים הראשונים יתחילו לקבל את הממשק החדש ובהמשך, אחרי שתאסוף את התגובות, עשויה לשחרר את זה לכל המשתמשים.

חשבון ג'ימייל חדש צילום 2. TechCrunch, צילום מסך
"בגוגל מתכננים מתיחת פנים מלאה לשירות"/צילום מסך, TechCrunch

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully