וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוללה בשעון של אפל התנפחה? מעתה תוכלו לקבל תמיכה גם בישראל

16.4.2018 / 8:09

שלוש שנים אחרי הדיווחים הראשונים על התנפחויות הסוללה בשעון של אפל ורק עכשיו היא מגיבה בצורה רשמית. את התמיכה תוכלו לקבל גם בישראל

השעון החכם של אפל הוא אחד מהשעונים הכי נמכרים בעולם ועקף כבר מותגים מוכרים. עם זאת, נראה שגם הוא לא חף מבעיות וכבר ב-2015 משתמשים דיווחו על בעיות בסוללה אך החברה החליטה להתייחס לכך רק עכשיו, 3 שנים לאחר מכן. "תחת תנאים מסוימים כמה שעוני Apple Watch מסדרה 2 עלולים להפסיק לפעול או לסבול מהתנפחות הסוללה", כך נכתב במסמך שאותו אפל העבירה ביום שישי האחרון לחנויות ומעבדות ברחבי העולם. עוד הוסיפה כי תחליף שעונים שנפגעו, ללא עלות נוספת, במידה ולא עברו שלוש שנים מתאריך הקניה המקורי שלהם, כלומר גם אם הם ללא אחריות, אך טרם עברו שלוש שנים, המשתמשים יוכלו להנות מהחלפה של השעון.

apple watch סוללה מתנפחת. מתוך פורום התמיכה של אפל, צילום מסך
"מעתה תוכלו לקבל תמיכה גם בישראל"./צילום מסך, מתוך פורום התמיכה של אפל

התנפחות הסוללה היא בעיה מוכרת ומשתמשים ברחבי הרשת מדווחים עליה כבר מספר שנים. כתוצאה מהתקלה השעון עלול להפסיק לעבוד לחלוטין ובמקרי קיצון - המסך עשוי לצאת ממקומו. נראה שגם שעונים מהדור הראשון אל חפים מהתקלה, אך במקרה הזה, תנאי ההחלפה נוקשים יותר. התנפחות הסוללה עשויה להחמיר עד לכדי התפוצצות ואם אתם שמים לב שהמסך יוצא ממקומו, הפסיקו להשתמש בשעון, אחסנו אותו במקום בטוח וגשו לחנות אידיגיטל או מעבדת DCS.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מאידיגטל נמסר: "על פי הנחיות אפל לגבי Apple watch מסדרה 2 שלא נדלקים, יש לבצע בדיקת טעינה בת 15 דקות בחנות. במידה והשעון לא נדלק לאחר טעינה זו ולאחר אימות המספר הסידורי במערכות אפל תתאפשר החלפת השעון, בכפוף למלאי. נוהל זה תקף לשעונים סדרה 2, ממספרים סיריאליים ספציפיים שנקנו ב-3 השנים האחרונות. נושא הסוללות המתנפחות קשור לשעונים מסדרה 1 שנקנו ב3 השנים האחרונות. במקרה זה ע"פ הנחיות אפל יש למסור את השעון לבדיקה ותתאפשר החלפת שעון רק לאחר קבלת אישור של אפל ובכפוף למלאי."

במעבדת DCS, הרשמית של אפל בישראל אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully