וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי גלקסי S9 זועמים: "לאחר עדכון תוכנה הטלפון ממשיך בניתוקים"

16.4.2018 / 10:53

גלקסי S9, מכשיר הדגל של סמסונג לא חף מתקלות ונראה שגם עדכון התוכנה שהוציאה לתקלת השיחות המתנתקות, לא פתר את התקלה. המשתמשים עדיין מדווחים על שיחות שמתנתקות גם לאחר העדכון

עריכה ניר חן

לפני חמישה ימים דיווחנו על כך שמשתמשים בעולם ובישראל מדווחים על ניתוקי שיחות בגלקסי S9, מכשיר הדגל של חברת סמסונג. "מיליון תקלות אני לא יכולה לנהל שיחה יותר מחצי דקה ברציפות ללא ניתוק", כתבה אחת הרוכשות בעמוד הפייסבוק. סאני יבאונית סמסונג הגיבה בעמוד הפייסבוק ומסרה ללקוחות כי עדכון התוכנה יגיע בימים הקרובים והוא יפתור את התקלה. למרות שהעדכון המיוחל שוחרר, משתמשים רבים עדיין מדווחים על שיחות מתנתקות. "אז לאחר עדכון תוכנה הטלפון ממשיך בניתוקים באופן תדיר יותר מאשר לפני העדכון. חבל שהיבואנית לא מסוגלת לצאת בהודעה מסודרת מתי תתוקן התקלה.", כתב אחד הגולשים בעמוד הפייסבוק של סאני.

זו לא התקלה הראשונה של מכשיר הדגל החדש של סמסונג, שכן בעבר משתמשים דיווחו על כך שהמסך לא מגיב למגע ועל כך שלא ניתן להקליט שיחות במכשיר הדגל. גלקסי S9 הושק בישראל בסמוך להשקה העולמית ושבוע אחרי ההכרזה בברצלונה. המכשיר שנראה זהה למכשיר הדגל הקודם, מציע שיפורים בעיקר במצלמה.

סמסונג גלקסי S9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"זו לא התקלה הראשונה של מכשיר הדגל החדש של סמסונג"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

"לא יכול לנהל שיחה יותר מ 30 שניות השיחה מתנתקת ולסירוגין נקטעת וזאת אחרי עידכון גירסא!!!! ביזיון, לא לגעת במכשיר הזה בכלל!!!!!!! שרות על הפנים". כתב אחד הרוכשים לאחר שעדכן את גרסת המכשיר. גולש נוסף הגיב בשרשור הארוך בדף הפייסבוק של סאני: " לא לקנותתתת S9!!!! פשוט בושה אני עובד עם הפלא כל היום עם לקוחות ואני כבר נשמע כמו תקליט שבור 'מתנצל לא ניתקתי לך יש לי בעיה במכשיר' מדבר מעל 100 שיחות ביום! פשוט בושה!!!".

מסמסונג לא התקבלה תגובה אך ברגע שתתקבל, נפרסם אותה,

סמסונג גלקסי S9 ניתוקי שיחות. צילום מסך, צילום מסך
סמסונג גלקסי S9 ניתוקי שיחות/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully