וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיבור מלחמת העולם": קוביות משחק בדמותו של היטלר נמכרות ברשת

17.4.2018 / 7:50

זו לא הפעם הראשונה וכנראה שלא האחרונה: באתרי הסחר המקוונים הגדולים בעולם נמכרים כיום קוביות משחק בדמותו של היטלר ונראה שאף אחד לא ממהר להסיר את קוביות המשחק האנטישמיות מהחנויות המקוונות

"גיבור מלחמת העולם", כך כתבו בתיאור משחק קוביות דמוי לגו שעל האריזה נמצא לא אחר מאשר אדולף היטלר. את המשחק מייצרת חברת Enlighten ובחיפוש קצר מדובר במותג של חברת צעצועים בשם Concord Toys הממוקמת בסין בעיר בשם צ'נגאי. על האריזה עוד הוסיפו "קוביות בניה צבאיות חינוכיות" משחק הקוביות דמוי הלגו, נמצא למכירה באתר אלי אקספרס ואיביי. המשחק מורכב מכמה מאות חלקים הכוללים את דומותיהם של חיילי SS לרבות אדולף היטלר, רכבי קרב, כלי נשק וכלי מלחמה אמריקאים. הערכה הזולה ביותר נמכרת במחיר של עשרה דולרים ואילו היקרה ביותר מגיעה לעד שמונים דולרים והיא זמינה דרך האתר של אלי אקספרס בעברית וגם דרך איביי.

קוביות משחק דמוי לגו 2. צילום מסך, צילום מסך
"הערכה הזולה ביותר נמכרת במחיר של עשרה דולרים ואילו היקרה ביותר מגיעה לעד שמונים דולרים "/צילום מסך, צילום מסך

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על משחקים מהסוג הזה ורק לפני כמה חודשים עלו דיווחים ברשת על אדם שמכר דמויות חיילי SS באמזון בגרמניה. אב מגרמניה הבחין במוצר והקים עצומה באינטרנט שגייסה עד כה מעל 64 אלף חתימות במטרה להוריד את המוצר מדפי החנות המקוונת. באותו מקרה הגיבה לגו, החברה הדנית ואמרה שאינה תומכת או מגבה את המוצר בשום צורה. למרות זאת, החברה לא נקטה בצעדים משפטיים נגד אף אחד מהגורמים המעורבים.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
קוביות משחק בדמותו של היטלר - עמוד המכירה. צילום מסך, צילום מסך
"זו לא הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על משחקים מהסוג הזה"./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully