וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדייט של שי מיקה התחיל בהרמת גבה ונגמר באהבה חדשה

25.4.2018 / 8:04

שי מיקה קראה ושמעה על כל נפלאות גלקסי S9 ו-S9 פלוס, וחשבה שהגיע הזמן לבדוק על מה כולם מדברים. אחרי שעפה על עצמה בסלואו מו והפכה את עצמה לאימוג'י, היא התאהבה במצלמה. צפו

צילום מסך

תערוכת המובייל MWC בברצלונה שנערכה לאחרונה הייתה חלון הראווה דרכו אפשר היה לראות מה צופן לנו העתיד. החידושים הטכנולוגיים המסעירים שהוצגו בה גירו את הדמיון. אבל יש מכשירים שהם כבר לא דמיון אלא מציאות. ההשקה של גלקסי S9 ו-S9 פלוס בישראל הראו שככשל שמדובר בסמארטפונים, פנטזיות העתיד הן כבר חלק מהמציאות.

גלקסי S9, והגרסה הבכירה שלו, עם זיכרון של עד 128 גיגה, רמקולים סטריאופוניים רבי עוצמה מבית AKG, צג Infinity חסר שוליים ומערך צילום כפול, הוא מכשיר שמחביא בתוכו עוד כמה חידושים שהופכים את השימוש בו לחוויה אחרת. לשני המכשירים חיישן Super Speed Dual Pixel, שלדברי החברה מספק את התמונה האיכותית ביותר היום במכשירי סמארטפון. פיצ'ר נוסף שתמצאו במצלמה הוא Super Slow Motion, המאפשר ליצור וידיאו דינמי בהילוך איטי של עד 960 פריימים בשנייה, מהיר יותר ממה שהעין מסוגלת לתפוס. לשני המכשירים זיהוי תנועה אוטומטי, המזהה תנועה בתוך הפריים ומתחיל להקליט מיד עם תחילת ההתרחשות. ניתן לבחור מוזיקת רקע, מתוך 35 אפשרויות זמינות, או להעלות קובץ מוזיקה אישי, ליצור, לערוך ולשתף בקלות קבצי GIF בנגיעה ובשלושה סגנונות של חזרה אינסופית (Loop).

שי מיקה רצתה לבחון מקרוב את כל ההפתעות והפיצ'רים כדי לוודא שכל מה שמספרים הוא באמת נכון. ובכן, נכון ואף יותר מזה. צפו.

וואלה! NEWS בשיתוף Samsung

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully