וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות בעולם הסטרימינג מעלה הילוך: דיזר משיקה פיצ'ר חדש

18.4.2018 / 9:58

אחרי שדיזר, השירות הצרפתי הושק בישראל בחודש דצמבר, החברה חושפת כמה מנויים ישראלים הצטרפו לשירות וגם משיקה פיצ'ר חדש שיהיה זמין תחילה במכשירי האנדרואיד

שירות הזרמת המוזיקה Deezer הושק בישראל בדצמבר האחרון וכעת החברה חושפת כי נרשמו עד כה 40 אלף מנויים בישראל ומשיקה פיצ'ר חדש עבור מכשירי האנדרואיד. לשירות מחוברים בעולם 14 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש והוא מעניק גישה ל-53 מיליון שירים וקטעי אודיו. השירות החדש בשם SongCatcher יהיה זמין רק עבור מכשירי האנדרואיד ויאפשר זיהוי שירים בדומה לשאזאם. אלכסנדר הולנד, מנהל תוכן ראשי של Deezer אמר: "אנו שמחים להביא למעריצי מוזיקה את היכולת לזהות במהירות ולשמור את השירים האהובים עליהם מבלי לעזוב את האפליקציה או להפריע לחוויית המוסיקה שלהם. היום אנו גאים להציע לאנשים 53 מיליון שירים על הפלטפורמה שלנו, ו SongCatcher מאפשר לברר אם השיר שאתה שומע הוא אחד מהם".

דיזר. דיזר,
"השירות זמין תחילה עבור מכשירי האנדרואיד"/דיזר

השירות החדש יפעל בדומה לשירות מציאת המוזיקה של שאזאם, ויאפשר זיהוי שירים אך מתוך האפליקציה. עוד יאפשר השירות הוספה מהירה ונוחה של השירים אל תוך תיקיית המועדפים או לפלייליסט. השירות זמין כבר עכשיו בתוך סרגל החיפוש באפליקציה. באם השירות לא מופיע לכם, עדכנו את האפליקציה לגרסה האחרונה מתוך חנות האפליקציות. מבדיקה מהירה שלנו עולה כי השירות בהחלט קל ופשוט לשימוש. מדובר במתחרה של שאזאם שעושה עבודה זהה, לרבות שמירת המוזיקה אחר כך בפלייליסטים או שמירה בספריית המוזיקה. השירות כאמור זמין כבר עכשיו עבור כל המנויים של דיזר, גם המשתמשים בגרסה החינמית. עוד זמין השירות בחודש הראשון בחינם ואחר כך בתשלום של 19.90 שקלים לחודש לגרסת הפרימיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully